Wrzesień 2024 r.

5 minut czytania

Czy chcesz otrzymywać nasz newsletter?
Czy chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Emeric Tchatchoua:
 
„3.PARADIS to marka, która patrzy w przyszłość, tak samo jak PEUGEOT, który ma takie samo nastawienie”. 

 

Podczas europejskiej prapremiery PEUGEOT INCEPTION CONCEPT w Paryżu marka z lwem w logo poinformowała o przełomowej współpracy z projektantem mody Emerikiem Tchatchouą, założycielem 3.PARADIS. To spotkanie, będące połączeniem innowacyjności i elegancji, ucieleśnia wspólną wizję przyszłości, gdzie spotyka się design, kreatywność i zrównoważony rozwój.

 

 W wywiadzie Emeric Tchatchoua opowiada o swojej koncepcji Allure, o szczególnym podejściu do projektowania tkanin oraz o wspólnych wartościach, które łączą go z marką PEUGEOT. Dowiedz się więcej o tej współpracy oraz o wzajemnym wpływie, jaki wywierają na siebie moda i motoryzacja. 

Magazyn PEUGEOT:

Jak zdefiniowałbyś Allure? W jaki sposób ta koncepcja przejawia się w twoich projektach? 

 

Emeric Tchatchoua: Dla mnie Allure to sposób życia, naturalna elegancja, zarówno w wyglądzie, jak i zachowaniu. Wyraża się w kroju, materiale i detalach ubioru. W 3.PARADIS zwracamy szczególną uwagę na gabaryty, fasony oraz drobne detale, które nadają unikalnego charakteru każdemu projektowi. 

MP:

Jak pozyskujesz materiały? Czy inspirowałeś się tkaninami używanymi w samochodach PEUGEOT? 

 

ET: Pozyskuję materiały głównie od francuskich dostawców, ponieważ ważny jest dla nas lokalny know-how ze względu na jakość i trwałość. Inspirowaliśmy się bogatymi teksturami i materiałami z przemysłu motoryzacyjnego, takimi jak te w modelu 408, z którego korzystaliśmy podczas Paris Fashion Week, a w szczególności gładką skórą, która była pięknie wykończona przeszyciami. Uważam, że to bardzo szykowne i luksusowe. 

Emeric Tchatchoua:
 
„3.PARADIS to marka, która patrzy w przyszłość, tak samo jak PEUGEOT, który ma takie samo nastawienie”. 

 

Podczas europejskiej prapremiery PEUGEOT INCEPTION CONCEPT w Paryżu marka z lwem w logo poinformowała o przełomowej współpracy z projektantem mody Emerikiem Tchatchouą, założycielem 3.PARADIS. To spotkanie, będące połączeniem innowacyjności i elegancji, ucieleśnia wspólną wizję przyszłości, gdzie spotyka się design, kreatywność i zrównoważony rozwój.

 

 W wywiadzie Emeric Tchatchoua opowiada o swojej koncepcji Allure, o szczególnym podejściu do projektowania tkanin oraz o wspólnych wartościach, które łączą go z marką PEUGEOT. Dowiedz się więcej o tej współpracy oraz o wzajemnym wpływie, jaki wywierają na siebie moda i motoryzacja. 

Magazyn PEUGEOT:

Jak zdefiniowałbyś Allure? W jaki sposób ta koncepcja przejawia się w twoich projektach? 

 

Emeric Tchatchoua: Dla mnie Allure to sposób życia, naturalna elegancja, zarówno w wyglądzie, jak i zachowaniu. Wyraża się w kroju, materiale i detalach ubioru. W 3.PARADIS zwracamy szczególną uwagę na gabaryty, fasony oraz drobne detale, które nadają unikalnego charakteru każdemu projektowi. 

MP:

Jak pozyskujesz materiały? Czy inspirowałeś się tkaninami używanymi w samochodach PEUGEOT? 

 

ET: Pozyskuję materiały głównie od francuskich dostawców, ponieważ ważny jest dla nas lokalny know-how ze względu na jakość i trwałość. Inspirowaliśmy się bogatymi teksturami i materiałami z przemysłu motoryzacyjnego, takimi jak te w modelu 408, z którego korzystaliśmy podczas Paris Fashion Week, a w szczególności gładką skórą, która była pięknie wykończona przeszyciami. Uważam, że to bardzo szykowne i luksusowe. 

MP:

Czy motoryzacja wpływa na twoje projekty? 

 

ET: Oczywiście. Kształty samochodów często stanowią inspirację dla krojów moich ubrań. Detale, jakie zauważam w samochodach, takie jak przeszycia czy materiały, bezpośrednio wpływają na moje kolekcje, szczególnie w przypadku ubrań pikowanych i z denimu. 

MP:

Jak twoja praca w branży modowej może wpływać na przemysł motoryzacyjny? 

 

ET: Storytelling jest punktem wspólnym dwóch światów. Moda, podobnie jak samochody, opowiada historię i sprawia, że ludzie marzą. Używane przez nas technologie, takie jak druk 3D, albo graficzny aspekt ubrań także mogą wpływać na wygląd wnętrz samochodów. 

MP:

Czy motoryzacja wpływa na twoje projekty? 

 

ET: Oczywiście. Kształty samochodów często stanowią inspirację dla krojów moich ubrań. Detale, jakie zauważam w samochodach, takie jak przeszycia czy materiały, bezpośrednio wpływają na moje kolekcje, szczególnie w przypadku ubrań pikowanych i z denimu. 

MP:

Jak twoja praca w branży modowej może wpływać na przemysł motoryzacyjny? 

 

ET: Storytelling jest punktem wspólnym dwóch światów. Moda, podobnie jak samochody, opowiada historię i sprawia, że ludzie marzą. Używane przez nas technologie, takie jak druk 3D, albo graficzny aspekt ubrań także mogą wpływać na wygląd wnętrz samochodów. 

„Nasze wspólne wartości, takie jak elegancja i innowacyjność, łączą się, przez co ta współpraca jest czymś oczywistym”.
„Nasze wspólne wartości, takie jak elegancja i innowacyjność, łączą się, przez co ta współpraca jest czymś oczywistym”.

MP:

Co podoba ci się w pracy z marką PEUGEOT? 

 

ET: Cenię markę PEUGEOT za jej zaangażowanie w elektryfikację i odpowiedzialność, co jest zgodne z naszą dalekosiężną wizją. 3.PARADIS to marka, która patrzy w przyszłość i której podstawę można rzeczywiście zawrzeć w słowach „marka teraźniejszości i przyszłości”. Zauważyłem, że PEUGEOT ma takie samo nastawienie i taki sam sposób działania. Nasze wspólne wartości, takie jak elegancja i innowacyjność, łączą się, przez co ta współpraca jest czymś oczywistym. 

 

Uwielbiam też Mathiasa i bardzo podoba mi się jego sposób produkcji. Mieliśmy podobną metodologię tworzenia: „jak możemy sprawić, żeby design służył społeczeństwu?”. Tak samo funkcjonuje 3.PARADIS. 

MP:

Co podoba ci się w pracy z marką PEUGEOT? 

 

ET: Cenię markę PEUGEOT za jej zaangażowanie w elektryfikację i odpowiedzialność, co jest zgodne z naszą dalekosiężną wizją. 3.PARADIS to marka, która patrzy w przyszłość i której podstawę można rzeczywiście zawrzeć w słowach „marka teraźniejszości i przyszłości”. Zauważyłem, że PEUGEOT ma takie samo nastawienie i taki sam sposób działania. Nasze wspólne wartości, takie jak elegancja i innowacyjność, łączą się, przez co ta współpraca jest czymś oczywistym. 

 

Uwielbiam też Mathiasa i bardzo podoba mi się jego sposób produkcji. Mieliśmy podobną metodologię tworzenia: „jak możemy sprawić, żeby design służył społeczeństwu?”. Tak samo funkcjonuje 3.PARADIS. 

MP:

Jaką radę dałbyś młodemu projektantowi? 

 

ET: Bądź sobą, bądź autentyczny. Twój design powinien pokazywać twoją wyjątkowość, ponieważ to właśnie czyni twoją twórczość wyjątkową. 

MP:

Jak wyobrażasz sobie rozwój 3.PARADIS? 

 

ET: 3.PARADIS to więcej niż marka modowa. Chcemy zgłębiać inne środki wyrazu i oferować ludziom całościowe doświadczenie, nie zapominając o korzeniach, czyli modzie, naszym punkcie wejściowym do świata kreatywności.

MP:

Jaką radę dałbyś młodemu projektantowi? 

 

ET: Bądź sobą, bądź autentyczny. Twój design powinien pokazywać twoją wyjątkowość, ponieważ to właśnie czyni twoją twórczość wyjątkową. 

MP:

Jak wyobrażasz sobie rozwój 3.PARADIS? 

 

ET: 3.PARADIS to więcej niż marka modowa. Chcemy zgłębiać inne środki wyrazu i oferować ludziom całościowe doświadczenie, nie zapominając o korzeniach, czyli modzie, naszym punkcie wejściowym do świata kreatywności.