KWIECIEŃ 2025

3 minuty czytania

Chcesz otrzymywać nasz newsletter?
Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

E-LION DAY 2025:
PEUGEOT WŁĄCZA TRYB WYCZYNOWY!

 

Co roku E‑Lion Day to ważne wydarzenie dla PEUGEOT: okazja do podsumowania elektryfikacyjnych inicjatyw marki oraz przedstawienia ambitnych planów na przyszłość. Alain Favey, nowy dyrektor generalny marki PEUGEOT, na trzeciej edycji wydarzenia przedstawił swoje plany i ambicje na 2025 rok.

E-LION DAY 2025:

PEUGEOT WŁĄCZA TRYB WYCZYNOWY!

 

Co roku E‑Lion Day to ważne wydarzenie dla PEUGEOT: okazja do podsumowania elektryfikacyjnych inicjatyw marki oraz przedstawienia ambitnych planów na przyszłość. Alain Favey, nowy dyrektor generalny marki PEUGEOT, na trzeciej edycji wydarzenia przedstawił swoje plany i ambicje na 2025 rok.

 

„Oprócz oferowania wspaniałych produktów, które już są dostępne na naszych rynkach, zamierzamy koncentrować się na zadowoleniu klientów, a poprzez wzmacnianie więzi z naszą siecią chcemy budować jasną, udaną i zrównoważoną przeszłość dla marki PEUGEOT. W 2025 roku zdecydowanie włączamy tryb wyczynowy!"


Alain Favey, dyrektor generalny PEUGEOT

 

„Oprócz oferowania wspaniałych produktów, które już są dostępne na naszych rynkach, zamierzamy koncentrować się na zadowoleniu klientów, a poprzez wzmacnianie więzi z naszą siecią chcemy budować jasną, udaną i zrównoważoną przeszłość dla marki PEUGEOT. W 2025 roku zdecydowanie włączamy tryb wyczynowy!"


Alain Favey, dyrektor generalny PEUGEOT

AMBITNA ELEKTRYFIKACJA

 

PEUGEOT, który już ma najszerszą ofertę samochodów elektrycznych wśród europejskich producentów głównego nurtu, nie zwalnia tempa. W tym roku rodzina modeli powiększy się o nowe wersje E‑3008 i E‑5008 Electric 325 Dual Motor AWD wyposażone w napęd na wszystkie koła zapewniający optymalne właściwości trakcyjne. Dla klientów poszukujących jeszcze więcej przestrzeni marka przygotowuje premierę pięciomiejscowego PEUGEOT E‑5008 z obszernym 994‑litrowym bagażnikiem, większym o 78 litrów w porównaniu z wersją siedmiomiejscową.

AMBITNA ELEKTRYFIKACJA

 

PEUGEOT, który już ma najszerszą ofertę samochodów elektrycznych wśród europejskich producentów głównego nurtu, nie zwalnia tempa. W tym roku rodzina modeli powiększy się o nowe wersje E‑3008 i E‑5008 Electric 325 Dual Motor AWD wyposażone w napęd na wszystkie koła zapewniający optymalne właściwości trakcyjne. Dla klientów poszukujących jeszcze więcej przestrzeni marka przygotowuje premierę pięciomiejscowego PEUGEOT E‑5008 z obszernym 994‑litrowym bagażnikiem, większym o 78 litrów w porównaniu z wersją siedmiomiejscową.

REKORDOWA EFEKTYWNOŚĆ I ZASIĘG

 

Za sprawą modeli E‑3008 i E‑5008 Long Range, z zasięgiem odpowiednio 700 i 668 kilometrów, PEUGEOT przekracza kolejne granice zasięgu. To wystarcza na pokonanie trasy z Paryża do Nicei z zaledwie dwoma postojami na ładowanie! Kolejną nowością w najbliższych miesiącach będzie zarządzanie wstępnym rozgrzewaniem akumulatora przez Trip Planner. Przy korzystaniu z aplikacji Trip Planner rozgrzewanie akumulatora będzie aktywowane automatycznie, aby zoptymalizować ładowanie na postoju. Skoro o efektywności mowa, to E‑208 i E‑308 zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce wśród 84 samochodów ocenianych w „ekoteście” ADAC (największego w Europie, niemieckiego automobilklubu). W cyklu WLTP zużycie energii w modelu E‑208 wynosi zaledwie 14 kWh/100 km, co pozwala mu na przejechanie 410 km na jednym ładowaniu!

REKORDOWA EFEKTYWNOŚĆ I ZASIĘG

 

Za sprawą modeli E‑3008 i E‑5008 Long Range, z zasięgiem odpowiednio 700 i 668 kilometrów, PEUGEOT przekracza kolejne granice zasięgu. To wystarcza na pokonanie trasy z Paryża do Nicei z zaledwie dwoma postojami na ładowanie! Kolejną nowością w najbliższych miesiącach będzie zarządzanie wstępnym rozgrzewaniem akumulatora przez Trip Planner. Przy korzystaniu z aplikacji Trip Planner rozgrzewanie akumulatora będzie aktywowane automatycznie, aby zoptymalizować ładowanie na postoju. Skoro o efektywności mowa, to E‑208 i E‑308 zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce wśród 84 samochodów ocenianych w „ekoteście” ADAC (największego w Europie, niemieckiego automobilklubu). W cyklu WLTP zużycie energii w modelu E‑208 wynosi zaledwie 14 kWh/100 km, co pozwala mu na przejechanie 410 km na jednym ładowaniu!

PRZYJEMNOŚĆ I PROSTOTA UŻYTKOWANIA W DOŚWIADCZENIU KLIENTA

 

W przypadku samochodów elektrycznych doświadczenie klienta jest szczególnie ważnym czynnikiem sukcesu. PEUGEOT projektuje samochody elektryczne w taki sposób, aby ich użytkowanie było przyjemne, łatwe i satysfakcjonujące. Zapewniają to następujące elementy oferty:

 

  • 8 lat gwarancji na akumulator trakcyjny
  • 8 lat / 160 tys. km gwarancji na samochód
  • Bezpłatna ładowarka naścienna umożliwiająca bezproblemowe ładowanie samochodu w domu

PRZYJEMNOŚĆ I PROSTOTA UŻYTKOWANIA W DOŚWIADCZENIU KLIENTA

 

W przypadku samochodów elektrycznych doświadczenie klienta jest szczególnie ważnym czynnikiem sukcesu. PEUGEOT projektuje samochody elektryczne w taki sposób, aby ich użytkowanie było przyjemne, łatwe i satysfakcjonujące. Zapewniają to następujące elementy oferty:

 

  • 8 lat gwarancji na akumulator trakcyjny
  • 8 lat / 160 tys. km gwarancji na samochód
  • Bezpłatna ładowarka naścienna umożliwiająca bezproblemowe ładowanie samochodu w domu

STANOWCZE ZOBOWIĄZANIE NA RZECZ EDUKACJI I ŚRODOWISKA

 

PEUGEOT oferuje innowacje nie tylko na drodze. Marka wzmacnia także swoje zaangażowanie społeczne poprzez intensyfikację współpracy ze stowarzyszeniami Born Free i Under The Pole działającymi odpowiednio na rzecz ochrony dzikiej przyrody i oceanów. Kolejna godna uwagi inicjatywa: kampania „Powered by Lions”, w ramach której stacje ładowania zyskują formę statui lwa, aby zwiększać świadomość konieczności ochrony zagrożonych gatunków.

STANOWCZE ZOBOWIĄZANIE NA RZECZ EDUKACJI I ŚRODOWISKA

 

PEUGEOT oferuje innowacje nie tylko na drodze. Marka wzmacnia także swoje zaangażowanie społeczne poprzez intensyfikację współpracy ze stowarzyszeniami Born Free i Under The Pole działającymi odpowiednio na rzecz ochrony dzikiej przyrody i oceanów. Kolejna godna uwagi inicjatywa: kampania „Powered by Lions”, w ramach której stacje ładowania zyskują formę statui lwa, aby zwiększać świadomość konieczności ochrony zagrożonych gatunków.

DROGA DO W 100% ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI

 

PEUGEOT jasno określa swój cel: osiągnięcie neutralności węglowej. Obejmuje to nie tylko masową elektryfikację, ale także bardziej odpowiedzialną produkcję. Na przykład w modelu PEUGEOT E‑3008 zastosowano 24% materiałów z recyklingu, a marka zamierza korzystać z wyłącznie w 100% neutralnej węglowo elektryczności w swoich fabrykach do 2030 r.

DROGA DO W 100% ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI

 

PEUGEOT jasno określa swój cel: osiągnięcie neutralności węglowej. Obejmuje to nie tylko masową elektryfikację, ale także bardziej odpowiedzialną produkcję. Na przykład w modelu PEUGEOT E‑3008 zastosowano 24% materiałów z recyklingu, a marka zamierza korzystać z wyłącznie w 100% neutralnej węglowo elektryczności w swoich fabrykach do 2030 r.

 

„Jako dyrektor generalny marki PEUGEOT czuję nie tylko wielką dumę, ale także ogromną odpowiedzialność. Marka jest silna, a asortyment produktów jest kompletny i obejmuje modele z napędem elektrycznym, hybrydowym oraz hybrydy plug‑in. Jesteśmy przekonani, że mamy wszystkie atuty niezbędne do odniesienia sukcesu oraz uczestniczenia w budowie zrównoważonej przyszłości dla następnych pokoleń." 


Alain Favey, dyrektor generalny PEUGEOT

 

„Jako dyrektor generalny marki PEUGEOT czuję nie tylko wielką dumę, ale także ogromną odpowiedzialność. Marka jest silna, a asortyment produktów jest kompletny i obejmuje modele z napędem elektrycznym, hybrydowym oraz hybrydy plug‑in. Jesteśmy przekonani, że mamy wszystkie atuty niezbędne do odniesienia sukcesu oraz uczestniczenia w budowie zrównoważonej przyszłości dla następnych pokoleń." 


Alain Favey, dyrektor generalny PEUGEOT