KWIECIEŃ 2025
3 minuty czytania
E-LION DAY 2025:
PEUGEOT WŁĄCZA TRYB WYCZYNOWY!
Co roku E‑Lion Day to ważne wydarzenie dla PEUGEOT: okazja do podsumowania elektryfikacyjnych inicjatyw marki oraz przedstawienia ambitnych planów na przyszłość. Alain Favey, nowy dyrektor generalny marki PEUGEOT, na trzeciej edycji wydarzenia przedstawił swoje plany i ambicje na 2025 rok.
E-LION DAY 2025:
PEUGEOT WŁĄCZA TRYB WYCZYNOWY!
„Oprócz oferowania wspaniałych produktów, które już są dostępne na naszych rynkach, zamierzamy koncentrować się na zadowoleniu klientów, a poprzez wzmacnianie więzi z naszą siecią chcemy budować jasną, udaną i zrównoważoną przeszłość dla marki PEUGEOT. W 2025 roku zdecydowanie włączamy tryb wyczynowy!"
„Oprócz oferowania wspaniałych produktów, które już są dostępne na naszych rynkach, zamierzamy koncentrować się na zadowoleniu klientów, a poprzez wzmacnianie więzi z naszą siecią chcemy budować jasną, udaną i zrównoważoną przeszłość dla marki PEUGEOT. W 2025 roku zdecydowanie włączamy tryb wyczynowy!"
AMBITNA ELEKTRYFIKACJA
PEUGEOT, który już ma najszerszą ofertę samochodów elektrycznych wśród europejskich producentów głównego nurtu, nie zwalnia tempa. W tym roku rodzina modeli powiększy się o nowe wersje E‑3008 i E‑5008 Electric 325 Dual Motor AWD wyposażone w napęd na wszystkie koła zapewniający optymalne właściwości trakcyjne. Dla klientów poszukujących jeszcze więcej przestrzeni marka przygotowuje premierę pięciomiejscowego PEUGEOT E‑5008 z obszernym 994‑litrowym bagażnikiem, większym o 78 litrów w porównaniu z wersją siedmiomiejscową.
AMBITNA ELEKTRYFIKACJA
REKORDOWA EFEKTYWNOŚĆ I ZASIĘG
Za sprawą modeli E‑3008 i E‑5008 Long Range, z zasięgiem odpowiednio 700 i 668 kilometrów, PEUGEOT przekracza kolejne granice zasięgu. To wystarcza na pokonanie trasy z Paryża do Nicei z zaledwie dwoma postojami na ładowanie! Kolejną nowością w najbliższych miesiącach będzie zarządzanie wstępnym rozgrzewaniem akumulatora przez Trip Planner. Przy korzystaniu z aplikacji Trip Planner rozgrzewanie akumulatora będzie aktywowane automatycznie, aby zoptymalizować ładowanie na postoju. Skoro o efektywności mowa, to E‑208 i E‑308 zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce wśród 84 samochodów ocenianych w „ekoteście” ADAC (największego w Europie, niemieckiego automobilklubu). W cyklu WLTP zużycie energii w modelu E‑208 wynosi zaledwie 14 kWh/100 km, co pozwala mu na przejechanie 410 km na jednym ładowaniu!
REKORDOWA EFEKTYWNOŚĆ I ZASIĘG
PRZYJEMNOŚĆ I PROSTOTA UŻYTKOWANIA W DOŚWIADCZENIU KLIENTA
W przypadku samochodów elektrycznych doświadczenie klienta jest szczególnie ważnym czynnikiem sukcesu. PEUGEOT projektuje samochody elektryczne w taki sposób, aby ich użytkowanie było przyjemne, łatwe i satysfakcjonujące. Zapewniają to następujące elementy oferty:
- 8 lat gwarancji na akumulator trakcyjny
- 8 lat / 160 tys. km gwarancji na samochód
- Bezpłatna ładowarka naścienna umożliwiająca bezproblemowe ładowanie samochodu w domu
PRZYJEMNOŚĆ I PROSTOTA UŻYTKOWANIA W DOŚWIADCZENIU KLIENTA
W przypadku samochodów elektrycznych doświadczenie klienta jest szczególnie ważnym czynnikiem sukcesu. PEUGEOT projektuje samochody elektryczne w taki sposób, aby ich użytkowanie było przyjemne, łatwe i satysfakcjonujące. Zapewniają to następujące elementy oferty:
- 8 lat gwarancji na akumulator trakcyjny
- 8 lat / 160 tys. km gwarancji na samochód
- Bezpłatna ładowarka naścienna umożliwiająca bezproblemowe ładowanie samochodu w domu
STANOWCZE ZOBOWIĄZANIE NA RZECZ EDUKACJI I ŚRODOWISKA
PEUGEOT oferuje innowacje nie tylko na drodze. Marka wzmacnia także swoje zaangażowanie społeczne poprzez intensyfikację współpracy ze stowarzyszeniami Born Free i Under The Pole działającymi odpowiednio na rzecz ochrony dzikiej przyrody i oceanów. Kolejna godna uwagi inicjatywa: kampania „Powered by Lions”, w ramach której stacje ładowania zyskują formę statui lwa, aby zwiększać świadomość konieczności ochrony zagrożonych gatunków.
STANOWCZE ZOBOWIĄZANIE NA RZECZ EDUKACJI I ŚRODOWISKA
PEUGEOT oferuje innowacje nie tylko na drodze. Marka wzmacnia także swoje zaangażowanie społeczne poprzez intensyfikację współpracy ze stowarzyszeniami Born Free i Under The Pole działającymi odpowiednio na rzecz ochrony dzikiej przyrody i oceanów. Kolejna godna uwagi inicjatywa: kampania „Powered by Lions”, w ramach której stacje ładowania zyskują formę statui lwa, aby zwiększać świadomość konieczności ochrony zagrożonych gatunków.
DROGA DO W 100% ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI
PEUGEOT jasno określa swój cel: osiągnięcie neutralności węglowej. Obejmuje to nie tylko masową elektryfikację, ale także bardziej odpowiedzialną produkcję. Na przykład w modelu PEUGEOT E‑3008 zastosowano 24% materiałów z recyklingu, a marka zamierza korzystać z wyłącznie w 100% neutralnej węglowo elektryczności w swoich fabrykach do 2030 r.
DROGA DO W 100% ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI
PEUGEOT jasno określa swój cel: osiągnięcie neutralności węglowej. Obejmuje to nie tylko masową elektryfikację, ale także bardziej odpowiedzialną produkcję. Na przykład w modelu PEUGEOT E‑3008 zastosowano 24% materiałów z recyklingu, a marka zamierza korzystać z wyłącznie w 100% neutralnej węglowo elektryczności w swoich fabrykach do 2030 r.
„Jako dyrektor generalny marki PEUGEOT czuję nie tylko wielką dumę, ale także ogromną odpowiedzialność. Marka jest silna, a asortyment produktów jest kompletny i obejmuje modele z napędem elektrycznym, hybrydowym oraz hybrydy plug‑in. Jesteśmy przekonani, że mamy wszystkie atuty niezbędne do odniesienia sukcesu oraz uczestniczenia w budowie zrównoważonej przyszłości dla następnych pokoleń."
„Jako dyrektor generalny marki PEUGEOT czuję nie tylko wielką dumę, ale także ogromną odpowiedzialność. Marka jest silna, a asortyment produktów jest kompletny i obejmuje modele z napędem elektrycznym, hybrydowym oraz hybrydy plug‑in. Jesteśmy przekonani, że mamy wszystkie atuty niezbędne do odniesienia sukcesu oraz uczestniczenia w budowie zrównoważonej przyszłości dla następnych pokoleń."