KWIECIEŃ 2025

1 minuta czytania

Chcesz otrzymywać nasz newsletter?
Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Dowiedz się więcej o platformie obsługi odszkodowań dla
posiadaczy samochodów z silnikami PureTech

 

Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. Wobec poważnego kryzysu jakościowego dotyczącego naszych silników PureTech podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby zapewnić konkretne rozwiązania wszystkim klientom, którzy doświadczyli związanych z tym problemów.

 

PEUGEOT stara się także wzmocnić zaufanie klientów także poprzez podjęcie zobowiązań w ramach gwarancji Allure Care. Gwarancja ta przewiduje do ośmiu lat lub 160 tys. km ochrony i dotyczy całej gamy modeli elektrycznych (E‑208, E‑2008, E‑308, E‑308 SW, E‑408, E‑3008 oraz nowego E‑5008). Oferta obejmuje dwa lata standardowej gwarancji producenta oraz dodatkowo maksymalnie sześć lat pod warunkiem przeprowadzania przeglądów w sieci PEUGEOT.

Dowiedz się więcej o platformie obsługi odszkodowań dla

posiadaczy samochodów z silnikami PureTech

 

Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. Wobec poważnego kryzysu jakościowego dotyczącego naszych silników PureTech podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby zapewnić konkretne rozwiązania wszystkim klientom, którzy doświadczyli związanych z tym problemów.

 

PEUGEOT stara się także wzmocnić zaufanie klientów także poprzez podjęcie zobowiązań w ramach gwarancji Allure Care. Gwarancja ta przewiduje do ośmiu lat lub 160 tys. km ochrony i dotyczy całej gamy modeli elektrycznych (E‑208, E‑2008, E‑308, E‑308 SW, E‑408, E‑3008 oraz nowego E‑5008). Oferta obejmuje dwa lata standardowej gwarancji producenta oraz dodatkowo maksymalnie sześć lat pod warunkiem przeprowadzania przeglądów w sieci PEUGEOT.

PLATFORMA OBSŁUGI ODSZKODOWAŃ

 

Oprócz obowiązującego od marca 2024 r. przedłużenia gwarancji na silniki PureTech 1.0 i 1.2 poprzednich generacji – w ramach której (pod pewnymi warunkami) przez 10 lat lub 175 tys. km pokrywamy 100% kosztów części i robocizny – udostępniamy teraz platformę obsługi odszkodowań dla klientów, którzy ponieśli już jakieś koszty.

PLATFORMA OBSŁUGI ODSZKODOWAŃ

 

Oprócz obowiązującego od marca 2024 r. przedłużenia gwarancji na silniki PureTech 1.0 i 1.2 poprzednich generacji – w ramach której (pod pewnymi warunkami) przez 10 lat lub 175 tys. km pokrywamy 100% kosztów części i robocizny – udostępniamy teraz platformę obsługi odszkodowań dla klientów, którzy ponieśli już jakieś koszty.

KTO JEST UPRAWNIONY?

 

Platforma umożliwia składanie wniosków i dostarczanie dokumentów, które będą rozpatrywane przez nasze zespoły. Jak sprawdzić, czy jest się uprawnionym? Z zastrzeżeniem spełnienia warunków uprawniających wskazanych na platformie poniesione od 1 stycznia 2022 r. koszty napraw tych silników w związku z nadmiernym zużywaniem oleju lub przedwczesnym zużyciem paska rozrządu mogą podlegać odszkodowaniu finansowemu.

Z warunkami tej specjalnej polityki można się zapoznać tutaj.

 

Wnioski można składać na tej stronie.

WHO IS CONCERNED?

 

Platforma umożliwia składanie wniosków i dostarczanie dokumentów, które będą rozpatrywane przez nasze zespoły. Jak sprawdzić, czy jest się uprawnionym? Z zastrzeżeniem spełnienia warunków uprawniających wskazanych na platformie poniesione od 1 stycznia 2022 r. koszty napraw tych silników w związku z nadmiernym zużywaniem oleju lub przedwczesnym zużyciem paska rozrządu mogą podlegać odszkodowaniu finansowemu.

Z warunkami tej specjalnej polityki można się zapoznać tutaj.

 

Wnioski można składać na tej stronie.