31.12.2024

3 minuty czytania

Chcesz otrzymywać nasz newsletter?  Zapisz się
Chcesz otrzymywać nasz newsletter?  Zapisz się

Jak powstawała reklama EV Lions: 
Kiedy lwy budzą się w elektrycznym rytmie!

Dla podkreślenia zwrotnego punktu w swojej historii PEUGEOT zrealizował spektakularną kampanię odzwierciedlającą ambicje marki: elektryzującą i kocią! Głównymi bohaterami reklamy EV Lions, przygotowanej przez zespół kreatywny agencji Accenture Song, są kamienne, stalowe oraz pikselowe lwy, które ożywają pobudzone kontaktem z elektrycznością. Odważna wizualnie reklama zabiera widza w elektryzującą podróż do czterech zakątków świata. Odsłaniamy kulisy powstawania reklamy i wyjaśniamy jej przesłanie.
Każdy z lwów reprezentuje zamrożony potencjał jednej z czterech domen, a jego ożywienie i uwolnienie symbolizuje skok marki PEUGEOT ku elektryfikacji. „Postanowiliśmy pokazać lwy wywodzące się z różnych kręgów estetycznych i kulturowych, od klasycznych figur po cyfrowe rzeźby. Zwierzęta budzą się, aby powitać nową gamę samochodów elektrycznych PEUGEOT” – wyjaśnia zespół kreatywny agencji Accenture Song. Ta reklama to nie tylko komercyjny komunikat – na ekranie materializuje się transformacja oferty producenta w kierunku czystszej i bardziej przyszłościowej motoryzacji, ale z zachowaniem więzi z tradycją i dorobkiem marki PEUGEOT.

Jak powstawała reklama EV Lions: 
Kiedy lwy budzą się w elektrycznym rytmie!
 

Dla podkreślenia zwrotnego punktu w swojej historii PEUGEOT zrealizował spektakularną kampanię odzwierciedlającą ambicje marki: elektryzującą i kocią! Głównymi bohaterami reklamy EV Lions, przygotowanej przez zespół kreatywny agencji Accenture Song, są kamienne, stalowe oraz pikselowe lwy, które ożywają pobudzone kontaktem z elektrycznością. Odważna wizualnie reklama zabiera widza w elektryzującą podróż do czterech zakątków świata. Odsłaniamy kulisy powstawania reklamy i wyjaśniamy jej przesłanie.
Każdy z lwów reprezentuje zamrożony potencjał jednej z czterech domen, a jego ożywienie i uwolnienie symbolizuje skok marki PEUGEOT ku elektryfikacji. „Postanowiliśmy pokazać lwy wywodzące się z różnych kręgów estetycznych i kulturowych, od klasycznych figur po cyfrowe rzeźby. Zwierzęta budzą się, aby powitać nową gamę samochodów elektrycznych PEUGEOT” – wyjaśnia zespół kreatywny agencji Accenture Song. Ta reklama to nie tylko komercyjny komunikat – na ekranie materializuje się transformacja oferty producenta w kierunku czystszej i bardziej przyszłościowej motoryzacji, ale z zachowaniem więzi z tradycją i dorobkiem marki PEUGEOT.

BORN TO BE WILD !

 
Ważnym elementem reklamy EV Lions jest bez wątpienia ścieżka dźwiękowa wykorzystująca przebój „Born to be Wild”, stanowiący doskonałe tło dla metamorfozy tytułowych lwów. „Na etapie montażu ten utwór przyszedł nam na myśl w sposób naturalny” – przyznaje zespół agencji Accenture Song. „Nawiązanie do „dzikości” wyjątkowo dobrze pasowało do warstwy wizualnej i energii, którą chcieliśmy przekazać”. Dzięki odpowiedniej aranżacji piosenka zyskała nowoczesne brzmienie, doskonale ilustrujące elektryczny przełom w marce PEUGEOT.

BORN TO BE WILD !

 
Ważnym elementem reklamy EV Lions jest bez wątpienia ścieżka dźwiękowa wykorzystująca przebój „Born to be Wild”, stanowiący doskonałe tło dla metamorfozy tytułowych lwów. „Na etapie montażu ten utwór przyszedł nam na myśl w sposób naturalny” – przyznaje zespół agencji Accenture Song. „Nawiązanie do „dzikości” wyjątkowo dobrze pasowało do warstwy wizualnej i energii, którą chcieliśmy przekazać”. Dzięki odpowiedniej aranżacji piosenka zyskała nowoczesne brzmienie, doskonale ilustrujące elektryczny przełom w marce PEUGEOT.

WYZWANIE TECHNICZNE

 
Elektryczne modele marki PEUGEOT zostały sfilmowane na hiszpańskim lotnisku Teruel. Na asfaltowym pasie o długości 2,2 km nakręcono widowiskowe ujęcia samochodów w doskonałym oświetleniu. „Poszczególne samochody musiały się przemieszczać i zatrzymywać z centymetrową dokładnością, co było niemałym wyzwaniem dla kierowców”. Mimo drobiazgowych przygotowań i 60 osób na planie i tak nie obyło się bez niespodzianek. „Magicznym wydaje się nieoczekiwany rozbłysk słońca tuż przed zachodem, dokładnie wtedy, gdy reprezentacja Anglii, której kibicował nasz brytyjski reżyser, zdobyła decydującą bramkę na Euro!”.

WYZWANIE TECHNICZNE

 
Elektryczne modele marki PEUGEOT zostały sfilmowane na hiszpańskim lotnisku Teruel. Na asfaltowym pasie o długości 2,2 km nakręcono widowiskowe ujęcia samochodów w doskonałym oświetleniu. „Poszczególne samochody musiały się przemieszczać i zatrzymywać z centymetrową dokładnością, co było niemałym wyzwaniem dla kierowców”. Mimo drobiazgowych przygotowań i 60 osób na planie i tak nie obyło się bez niespodzianek. „Magicznym wydaje się nieoczekiwany rozbłysk słońca tuż przed zachodem, dokładnie wtedy, gdy reprezentacja Anglii, której kibicował nasz brytyjski reżyser, zdobyła decydującą bramkę na Euro!”.

WYZWANIE ARTYSTYCZNE

 
Wprawdzie siedem lwów zostało dodanych cyfrowo na etapie montażu 3D, ale poszczególne miejsca na świecie, w których się one pojawiają, trzeba było sfilmować naprawdę. Każdy z lwów w reklamie reprezentuje kraj lub kulturę. Mamy więc lwa w stylu pop-art w Rio, barokowego lwa we Włoszech, a nawet cyfrowego lwa inspirowanego nowoczesną technologią, który przechadza się między drapaczami chmur w Tokio. „Celem było pokazanie, że PEUGEOT jest marką międzynarodową” – wyjaśnia zespół kreatywny. Magia działa się także za kulisami, w czasie dwumiesięcznej obróbki nakręconych ujęć. Zdjęcia poszczególnych pojazdów trzeba było wyciąć i umieścić w abstrakcyjnej trójwymiarowej scenerii. Pogoda, cienie, tekstury... specjaliści od efektów specjalnych niczego nie pozostawili przypadkowi.

WYZWANIE ARTYSTYCZNE

 
Wprawdzie siedem lwów zostało dodanych cyfrowo na etapie montażu 3D, ale poszczególne miejsca na świecie, w których się one pojawiają, trzeba było sfilmować naprawdę. Każdy z lwów w reklamie reprezentuje kraj lub kulturę. Mamy więc lwa w stylu pop-art w Rio, barokowego lwa we Włoszech, a nawet cyfrowego lwa inspirowanego nowoczesną technologią, który przechadza się między drapaczami chmur w Tokio. „Celem było pokazanie, że PEUGEOT jest marką międzynarodową” – wyjaśnia zespół kreatywny. Magia działa się także za kulisami, w czasie dwumiesięcznej obróbki nakręconych ujęć. Zdjęcia poszczególnych pojazdów trzeba było wyciąć i umieścić w abstrakcyjnej trójwymiarowej scenerii. Pogoda, cienie, tekstury... specjaliści od efektów specjalnych niczego nie pozostawili przypadkowi.

KAMPANIA WYBIEGAJĄCA W PRZYSZŁOŚĆ

 
Reklama EV Lions to nie tylko techniczny majstersztyk, ale także symbol punktu zwrotnego dla marki PEUGEOT, która po raz pierwszy prezentuje szeroką gamę samochodów elektrycznych. „W kampanii EV Lions PEUGEOT potwierdza swoją pozycję masowego producenta z najbogatszą ofertą elektrycznych modeli w Europie. To publiczne zobowiązanie i odpowiednia chwila na objęcie przywództwa”.

KAMPANIA WYBIEGAJĄCA W PRZYSZŁOŚĆ

 
Reklama EV Lions to nie tylko techniczny majstersztyk, ale także symbol punktu zwrotnego dla marki PEUGEOT, która po raz pierwszy prezentuje szeroką gamę samochodów elektrycznych. „W kampanii EV Lions PEUGEOT potwierdza swoją pozycję masowego producenta z najbogatszą ofertą elektrycznych modeli w Europie. To publiczne zobowiązanie i odpowiednia chwila na objęcie przywództwa”.