PEUGEOT
408
408
HYBRYDOWY LUB PLUG-IN HYBRID
408
HYBRYDOWY LUB PLUG-IN HYBRID
PEUGEOT 408 HYBRID LUB PLUG-IN HYBRID
ZASKAKUJĄCY POD KAŻDYM WZGLĘDEM
Inspirująca sylwetka typowa dla fastbacków i najnowsza generacja PEUGEOT i-Cockpit©.
Wybierz wersję Hybrid lub Plug‑in Hybrid.
Inspirująca sylwetka typowa dla fastbacków i najnowsza generacja PEUGEOT i-Cockpit©.
Wybierz wersję Hybrid lub Plug‑in Hybrid.
GŁÓWNE ZALETY MODELU PEUGEOT 408
ZASKAKUJĄCY
DESIGN
Zaskakująca sylwetka PEUGEOT 408 sedan wyróżnia się dynamicznym wyglądem typowym dla fastbacków.
PEUGEOT i‑COCKPIT®
Kompaktowa kierownica, cyfrowy panel wskaźników i 10‑calowy ekran dotykowy HD(i) Dostępny w wyposażeniu dodatkowym dla wersji GT i łączą w sobie ergonomię, nowoczesne rozwiązania i intuicyjną obsługę.
KOMFORT NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Ciesz się przestronnym wnętrzem modelu PEUGEOT 408 – niezależnie, czy podróżujesz z przodu, czy z tyłu.
WYDAJNY NAPĘD HYBRYDOWY
Możliwość jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym.
ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI
Nowe usługi łączności, dzięki którym jazda z napędem elektrycznym staje się jeszcze prostsza, i ChatGPT(i) Program ChatGPT w wersji 3.5 wykorzystuje dane pochodzące najpóźniej z końca 2021 roku. Późniejsze zdarzenia i dane nie są mu znane. Funkcja obejmuje w szczególności technologie pochodzące z platformy Chat AI firmy SoundHound. Wchodzi w skład pakietu Connect PLUS i jest dostępna przez okres testowy 6 miesięcy od daty rozpoczęcia gwarancji*** samochodu. W przypadku klientów, których samochód przekroczył okres testowy, lub w przypadku samochodów, które nie kwalifikują się do pakietu Connect PLUS, wymagana jest subskrypcja , który urozmaici Twoje podróże
ZASKAKUJĄCY
DESIGN
Zaskakująca sylwetka PEUGEOT 408 sedan wyróżnia się dynamicznym wyglądem typowym dla fastbacków.
PEUGEOT i‑COCKPIT®
Kompaktowa kierownica, cyfrowy panel wskaźników i 10‑calowy ekran dotykowy HD(i) Dostępny w wyposażeniu dodatkowym dla wersji GT łączą w sobie ergonomię, nowoczesne rozwiązania i intuicyjną obsługę.
KOMFORT NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Ciesz się przestronnym wnętrzem modelu PEUGEOT 408 – niezależnie, czy podróżujesz z przodu, czy z tyłu.
WYDAJNY NAPĘD HYBRYDOWY
Możliwość jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym.
ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI
Nowe usługi łączności, dzięki którym jazda z napędem elektrycznym staje się jeszcze prostsza, i ChatGPT(i) Program ChatGPT w wersji 3.5 wykorzystuje dane pochodzące najpóźniej z końca 2021 roku. Późniejsze zdarzenia i dane nie są mu znane. Funkcja obejmuje w szczególności technologie pochodzące z platformy Chat AI firmy SoundHound. Wchodzi w skład pakietu Connect PLUS i jest dostępna przez okres testowy 6 miesięcy od daty rozpoczęcia gwarancji*** samochodu. W przypadku klientów, których samochód przekroczył okres testowy, lub w przypadku samochodów, które nie kwalifikują się do pakietu Connect PLUS, wymagana jest subskrypcja , który urozmaici Twoje podróże
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ WERSJĘ HYBRID LUB PLUG‑IN HYBRID?
JAZDA Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM
ŁADOWANIE HYBRYDY
JAZDA Z NAPĘDEM PLUG‑IN HYBRID
ZASIĘG WERSJI PLUG‑IN HYBRID
EFEKTYWNOŚĆ I OSZCZĘDNOŚCI
PERSONALIZACJA MODELU PEUGEOT 408
2 SILNIKI
2 WERSJE WYPOSAŻENIA
5 KOLORÓW NADWOZIA
2 SILNIKI
2 WERSJE WYPOSAŻENIA
5 KOLORÓW NADWOZIA
WYBIERZ SILNIK
2 SILNIKI
MOC 136 KM
6‑BIEGOWA AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
- W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Zgodnie z procedurą testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania do zewnętrznego źródła prądu, akumulator ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez podłączania do zewnętrznego źródła prądu: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,1 do 5,2 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 5,1 do 5,2 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 115 do 117 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 115 do 117 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 5,1 do 5,2 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 115 do 117 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- Do 35%(i) Do 35% niższe zużycie paliwa w w cyklu miejskim WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa w mieście
MOC 225 KM
8‑BIEGOWA AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
- Zasięg w trybie elektrycznym: od 61 do 63 km WLTP(i) Zasięg w trybie elektrycznym zależy od wersji PEUGEOT 408 Plug‑in Hybrid i wybranych opcji: Równoważny zasięg w trybie elektrycznym w cyklu mieszanym (EAER Combined***): 61–63 km. Równoważny zasięg w trybie elektrycznym w mieście (EAER City): 69–71 km. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywisty zasięg może się znacznie różnić i zależeć od: wyposażenia dodatkowego, warunków użytkowania samochodu (styl jazdy, prędkość, masa całkowita itp.), korzystania z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie itp.), rodzaju opon, warunków drogowych i od pogody. Więcej szczegółowych informacji na temat zasięgu PEUGEOT 408 Plug‑in Hybrid podczas jazdy z napędem elektrycznym i różnych czynników wpływających na zasięg można znaleźć na stronie https://www.peugeot.pl/samochody-elektryczne-i-hybrydy/ladowanie-hybrydowych.html
- Szybkie ładowanie: 1 godz. 40 min(i) Z ładowarki naściennej (Wallbox) 32 A, z opcjonalną jednofazową ładowarką pokładową 7,4 kW.
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 1,4 do 1,5 l/100 km WLTP(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 1,4 do 1,5 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 31 do 34 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 31 do 34 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 1,4 do 1,5 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 31 do 34 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Pojemność akumulatora: 12,4 kWh
MOC 136 KM
6‑BIEGOWA AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
- W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Zgodnie z procedurą testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania do zewnętrznego źródła prądu, akumulator ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez podłączania do zewnętrznego źródła prądu: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,1 do 5,2 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 5,1 do 5,2 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 115 do 117 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 115 do 117 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 5,1 do 5,2 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 115 do 117 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- Do 35%(i) Do 35% niższe zużycie paliwa w w cyklu miejskim WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa w mieście
MOC 225 KM
8‑BIEGOWA AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
- Zasięg w trybie elektrycznym: od 61 do 63 km WLTP(i) Zasięg w trybie elektrycznym zależy od wersji PEUGEOT 408 Plug‑in Hybrid i wybranych opcji: Równoważny zasięg w trybie elektrycznym w cyklu mieszanym (EAER Combined***): 61–63 km. Równoważny zasięg w trybie elektrycznym w mieście (EAER City): 69–71 km. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywisty zasięg może się znacznie różnić i zależeć od: wyposażenia dodatkowego, warunków użytkowania samochodu (styl jazdy, prędkość, masa całkowita itp.), korzystania z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie itp.), rodzaju opon, warunków drogowych i od pogody. Więcej szczegółowych informacji na temat zasięgu PEUGEOT 408 Plug‑in Hybrid podczas jazdy z napędem elektrycznym i różnych czynników wpływających na zasięg można znaleźć na stronie https://www.peugeot.pl/samochody-elektryczne-i-hybrydy/ladowanie-hybrydowych.html
- Szybkie ładowanie: 1 godz. 40 min(i) Z ładowarki naściennej (Wallbox) 32 A, z opcjonalną jednofazową ładowarką pokładową 7,4 kW.
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 1,4 do 1,5 l/100 km WLTP(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 1,4 do 1,5 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 31 do 34 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 31 do 34 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): Od 1,4 do 1,5 l/100 km – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): Od 31 do 34 g/km, zgodnie z dyrektywą UE nr 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono w cyklu mieszanym WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.06.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Pojemność akumulatora: 12,4 kWh
WYBIERZ WERSJĘ WYPOSAŻENIA
PEUGEOT 408 ALLURE
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
PEUGEOT 408 ALLURE
Nadwozie i design:
- Reflektory z technologią PEUGEOT LED i światłami do jazdy dziennej w kształcie kłów
- Chromowana osłona chłodnicy
- 17‑calowe aluminiowe obręcze kół SILEX
- Dodatkowo przyciemniane tylne szyby boczne i szyba w klapie bagażnika
- Czarne, błyszczące uszczelki szyb
Wnętrze i system multimedialny:
- Dynamiczne fotele(i) Sportowy i dynamiczny kształt foteli zapewnia idealną równowagę między podparciem a komfortem (dzięki piance o wysokiej gęstości). z tapicerką ze skóry syntetycznej(i) Imitacja skóry łączonej z tkaniną Falgo
- PEUGEOT i‑Cockpit® z konfigurowanym 10‑calowym cyfrowym panelem wskaźników HD
- Funkcje zdalnego włączania klimatyzacji/ogrzewania i programowania ładowania (w aplikacji MyPeugeot lub z poziomu ekranu dotykowego) – w wersji Plug‑in Hybrid
- Technologia bezprzewodowego klonowania ekranu Mirror Screen (Apple Carplay™ / Android Auto™)
- Funkcja Bluetooth® z opcją jednoczesnego podłączenia 2 telefonów
- System audio z 6 głośnikami (przód: 2 głośniki wysokotonowe i 2 głośniki niskotonowe, tył: 2 głośniki).
Bezpieczeństwo i komfort:
- Fotel kierowcy z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
- Selektor trybów jazdy: ekologicznego, normalnego i sportowego (w wersji MHEV) / elektrycznego, hybryd(i) Aktywny system hamowania awaryjnego sterowany przez kamerę i radar + adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go owego i sportowego (w wersji Plug‑in Hybrid)
- Kamera cofania (VisioPark 1) i funkcja wspomagania parkowania tyłem
- Rozszerzona funkcja rozpoznawania znaków drogowych (z rekomendacją prędkości)
- System utrzymywania na pasie ruchu
- Automatyczne przełączanie między światłami drogowymi i mijania(i) Przy pomocy kamery umieszczonej nad przednią szybą asystent świateł drogowych automatycznie przełącza światła drogowe i mijania w zależności od oświetlenia i warunków drogowych, aby zapewnić maksymalną widoczność w nocy, a jednocześnie ograniczyć ryzyko oślepienia nadjeżdżających lub poprzedzających pojazdów.
- Pakiety Safety Plus i Drive Assist
Ładowanie:
- Przewód trybu 2 do mocy 1,8 kW (w wersji(i) Do standardowego gniazdka Plug‑in Hybrid)
- Jednofazowa ładowarka pokładowa 3,7 kW (w wersji Plug‑in Hybrid)
PEUGEOT 408 GT
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
408 GT
(dodatkowo do wyposażenia PEUGEOT 408 Allure)
Nadwozie i design:
- Reflektory z technologią PEUGEOT Matrix LED(i) System automatycznie dostosowuje tryb pracy reflektorów do warunków drogowych, aby zapewnić optymalne oświetlenie bez oślepiania innych uczestników ruchu (na przykład kierowców nadjeżdżających lub poprzedzających pojazdów). System obejmuje pięć specjalnie opracowanych trybów oświetlenia do jazdy w każdych warunkach.
- Dynamiczne tylne światła LED 3D przypominające ślad pazurów
- Osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
- 19‑calowe aluminiowe obręcze kół GRAPHITE ze szlifem diamentowym
- Emblemat lwa na przednich drzwiach
Wnętrze i system multimedialny:
- Dynamiczne fotele z tapicerką ze skóry syntetycznej(i) Imitacja skóry łączonej z tkaniną Belomka
- Nawigacja online z 10‑calowym centralnym ekranem dotykowym HD
- Funkcja rozpoznawania głosu przy użyciu języka naturalnego(i) Aktywowana słowami „OK PEUGEOT”
- Konfigurowane PEUGEOT i‑Toggles®(i) Konfigurowane klawisze bezpośredniego dostępu do klimatyzacji, kontaktów, radia, aplikacji itd.
- Oświetlenie ambientowe (personalizowane oświetlenie w ośmiu kolorach)
- Deska rozdzielcza i panele drzwi z aluminiowymi elementami dekoracyjnymi
- Aluminiowe nakładki na progi drzwiowe z przodu
- Sportowe nakładki na pedały, aluminiowy podnóżek
Bezpieczeństwo i komfort:
- Podgrzewana kierownica obszyta perforowaną skórą
- Asystent parkowania przodem
- Automatyczna klapa bagażnika otwierana bez użycia rąk
- PEUGEOT Connect SOS & Assistance(i) Aktywowana słowami „OK PEUGEOT”
- Pakiet Drive Assist Plus(i) Konfigurowane klawisze bezpośredniego dostępu do klimatyzacji, kontaktów, radia, aplikacji itd.
- Pakiet Driver Sport: specjalna personalizacja zegarów cyfrowych(i) Aktywowana słowami „OK PEUGEOT” , wzmocniony i bardziej sportowy dźwięk silnika (z możliwością dezaktywacji)
PEUGEOT 408 ALLURE
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
PEUGEOT 408 ALLURE
Nadwozie i design:
- Reflektory z technologią PEUGEOT LED i światłami do jazdy dziennej w kształcie kłów
- Chromowana osłona chłodnicy
- 17‑calowe aluminiowe obręcze kół SILEX
- Dodatkowo przyciemniane tylne szyby boczne i szyba w klapie bagażnika
- Czarne, błyszczące uszczelki szyb
Wnętrze i system multimedialny:
- Dynamiczne fotele(i) Sportowy i dynamiczny kształt foteli zapewnia idealną równowagę między podparciem a komfortem (dzięki piance o wysokiej gęstości). z tapicerką ze skóry syntetycznej(i) Imitacja skóry łączonej z tkaniną Falgo
- PEUGEOT i‑Cockpit® z konfigurowanym 10‑calowym cyfrowym panelem wskaźników HD
- Funkcje zdalnego włączania klimatyzacji/ogrzewania i programowania ładowania (w aplikacji MyPeugeot lub z poziomu ekranu dotykowego) – w wersji Plug‑in Hybrid
- Technologia bezprzewodowego klonowania ekranu Mirror Screen (Apple Carplay™ / Android Auto™)
- Funkcja Bluetooth® z opcją jednoczesnego podłączenia 2 telefonów
- System audio z 6 głośnikami (przód: 2 głośniki wysokotonowe i 2 głośniki niskotonowe, tył: 2 głośniki).
Bezpieczeństwo i komfort:
- Fotel kierowcy z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego
- Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
- Selektor trybów jazdy: ekologicznego, normalnego i sportowego (w wersji MHEV) / elektrycznego, hybryd(i) Aktywny system hamowania awaryjnego sterowany przez kamerę i radar + adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go owego i sportowego (w wersji Plug‑in Hybrid)
- Kamera cofania (VisioPark 1) i funkcja wspomagania parkowania tyłem
- Rozszerzona funkcja rozpoznawania znaków drogowych (z rekomendacją prędkości)
- System utrzymywania na pasie ruchu
- Automatyczne przełączanie między światłami drogowymi i mijania(i) Przy pomocy kamery umieszczonej nad przednią szybą asystent świateł drogowych automatycznie przełącza światła drogowe i mijania w zależności od oświetlenia i warunków drogowych, aby zapewnić maksymalną widoczność w nocy, a jednocześnie ograniczyć ryzyko oślepienia nadjeżdżających lub poprzedzających pojazdów.
- Pakiety Safety Plus i Drive Assist
Ładowanie:
- Przewód trybu 2 do mocy 1,8 kW (w wersji(i) Do standardowego gniazdka Plug‑in Hybrid)
- Jednofazowa ładowarka pokładowa 3,7 kW (w wersji Plug‑in Hybrid)
PEUGEOT 408 GT
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
408 GT
(dodatkowo do wyposażenia PEUGEOT 408 Allure)
Nadwozie i design:
- Reflektory z technologią PEUGEOT Matrix LED(i) System automatycznie dostosowuje tryb pracy reflektorów do warunków drogowych, aby zapewnić optymalne oświetlenie bez oślepiania innych uczestników ruchu (na przykład kierowców nadjeżdżających lub poprzedzających pojazdów). System obejmuje pięć specjalnie opracowanych trybów oświetlenia do jazdy w każdych warunkach.
- Dynamiczne tylne światła LED 3D przypominające ślad pazurów
- Osłona chłodnicy w kolorze nadwozia
- 19‑calowe aluminiowe obręcze kół GRAPHITE ze szlifem diamentowym
- Emblemat lwa na przednich drzwiach
Wnętrze i system multimedialny:
- Dynamiczne fotele z tapicerką ze skóry syntetycznej(i) Imitacja skóry łączonej z tkaniną Belomka
- Nawigacja online z 10‑calowym centralnym ekranem dotykowym HD
- Funkcja rozpoznawania głosu przy użyciu języka naturalnego(i) Aktywowana słowami „OK PEUGEOT”
- Konfigurowane PEUGEOT i‑Toggles®(i) Konfigurowane klawisze bezpośredniego dostępu do klimatyzacji, kontaktów, radia, aplikacji itd.
- Oświetlenie ambientowe (personalizowane oświetlenie w ośmiu kolorach)
- Deska rozdzielcza i panele drzwi z aluminiowymi elementami dekoracyjnymi
- Aluminiowe nakładki na progi drzwiowe z przodu
- Sportowe nakładki na pedały, aluminiowy podnóżek
Bezpieczeństwo i komfort:
- Podgrzewana kierownica obszyta perforowaną skórą
- Asystent parkowania przodem
- Automatyczna klapa bagażnika otwierana bez użycia rąk
- PEUGEOT Connect SOS & Assistance(i) Aktywowana słowami „OK PEUGEOT”
- Pakiet Drive Assist Plus(i) Konfigurowane klawisze bezpośredniego dostępu do klimatyzacji, kontaktów, radia, aplikacji itd.
- Pakiet Driver Sport: specjalna personalizacja zegarów cyfrowych(i) Aktywowana słowami „OK PEUGEOT” , wzmocniony i bardziej sportowy dźwięk silnika (z możliwością dezaktywacji)
OKREŚL SWÓJ STYL
WYMIARY
MOŻLIWOŚCI ZMIANY KONFIGURACJI BAGAŻNIKA PEUGEOT 408
WYMIARY ZEWNĘTRZNE MODELU PEUGEOT 408
- Długość: 4687 mm
- Szerokość(i) Bez lusterek bocznych : 1848 mm
- Wysokość: 1486 mm
WYMIARY WNĘTRZA MODELU PEUGEOT 408
Przód (pierwszy rząd foteli)
- Szerokość nad podłokietnikami: 1443 mm
- Odległość od siedziska do dachu: 891 mm
Tył (drugi rząd foteli)
- Szerokość nad podłokietnikami: 1446 mm
- Przestrzeń na nogi: 188 mm
- Odległość od siedziska do dachu: 850 mm
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA MODELU PEUGEOT 408
Bagażnik modelu PEUGEOT 408 jest szczególnie przestronny – jego pojemność wynosi:
- 471 l(i) Pojemność bez opcjonalnego systemu hi‑fi FOCAL i koła zapasowego. Pojemność z opcjonalnym systemem hi‑fi FOCAL: 454 l. w wersji Plug-in Hybrid
- 536 l w wersji Hybrid
ZAMÓW SWÓJ MODEL PEUGEOT 408
Ciesz się wszystkimi korzyściami od marki PEUGEOT w zaciszu swojego domu.
Poznaj i błyskawicznie zamów swój nowy samochód.
PEUGEOT 408 DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH
Jesteś klientem biznesowym? I jest to Twój jedyny samochód? Skorzystaj z naszych usług dla klientów biznesowych.
Teraz możesz skonfigurować i zamówić swojego PEUGEOT 408 lub umówić się na przegląd samochodu bez wychodzenia z biura. Profesjonaliści rozumieją profesjonalistów, dlatego doskonale znamy Twoje potrzeby.
Poznaj stylistykę nadwozia i wnętrza, system PEUGEOT i‑Cockpit®, funkcje i technologie wspomagające prowadzenie modelu PEUGEOT 408.
Film jest zgodny ze specyfikacją techniczną PEUGEOT 408 Plug‑in Hybrid GT z opcjami aktualną w momencie kręcenia we wrześniu 2022 roku.
Od tego czasu w elementach widocznych na filmie wprowadzono zmiany produktowe, w szczególności: funkcja Night Vision i skórzana tapicerka Nappa Mistral nie są już dostępne, chromowany element ozdobny na pierścieniu przełącznika zespolonego został zastąpiony czarnym, bezramkowe lusterko wsteczne zostało zastąpione lusterkiem z czarnymi konturami.
Poznaj stylistykę nadwozia i wnętrza, system PEUGEOT i‑Cockpit®, funkcje i technologie wspomagające prowadzenie modelu PEUGEOT 408.
Film jest zgodny ze specyfikacją techniczną PEUGEOT 408 Plug‑in Hybrid GT z opcjami aktualną w momencie kręcenia we wrześniu 2022 roku.
Od tego czasu w elementach widocznych na filmie wprowadzono zmiany produktowe, w szczególności: funkcja Night Vision i skórzana tapicerka Nappa Mistral nie są już dostępne, chromowany element ozdobny na pierścieniu przełącznika zespolonego został zastąpiony czarnym, bezramkowe lusterko wsteczne zostało zastąpione lusterkiem z czarnymi konturami.