SKIP TO CONTENT
208

NOWY

208

WERSJA HYBRYDOWA LUB BENZYNOWA
 
NOWY 208  
WERSJA HYBRYDOWA LUB BENZYNOWA

NOWY 208

WERSJA HYBRYDOWA LUB BENZYNOWA

NOWY

208

WERSJA HYBRYDOWA LUB BENZYNOWA


 
NOWY 208 W WERSJI HYBRYDOWEJ LUB BENZYNOWEJ
NIEODPARTA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY

 

Nowy PEUGEOT 208 zyskał świeży design: nowoczesny, odważny wygląd, najnowsze kultowe reflektory Full LED Technology(i) Dostępne w standardzie w wersji GT   z przodu i LED z tyłu, a także całkowicie zmienione obręcze kół.

NOWY 208
W WERSJI HYBRYDOWEJ LUB BENZYNOWEJ
NIEODPARTA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY

 

Nowy PEUGEOT 208 zyskał świeży design: nowoczesny, odważny wygląd, najnowsze kultowe reflektory Full LED Technology(i) Dostępne w standardzie w wersji GT   z przodu i LED z tyłu, a także całkowicie zmienione obręcze kół.

 
GŁÓWNE ZALETY
NOWEGO 208 

 

 

 

NIEODPARTY UROK

 

 

Niepowtarzalny sportowy wygląd i nowa, bardziej nowoczesna stylistyka

 

PO PROSTU NIEZWYKŁY PEUGEOT i-COCKPIT®


Kompaktowa kierownica, panel cyfrowych zegarów 3D, 10-calowy ekran dotykowy HD i eleganckie fortepianowe klawisze sterowania

 

OPTYMALNE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY

 

Jazda samochodem staje się bezpieczniejsza i łatwiejsza dzięki szerokiej ofercie technologii wspomagania prowadzenia

 

WYDAJNY SILNIK HYBRYDOWY

 

 

Możliwość jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym bez konieczności doładowania.

 

ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI

 

Nowe usług łączności, dzięki którym codzienna jazda staje się jeszcze prostsza

 

GŁÓWNE ZALETY NOWEGO 208 

 

 

 

NIEODPARTY UROK

 

 

Niepowtarzalny sportowy wygląd i nowa, bardziej nowoczesna stylistyka

 

PO PROSTU NIEZWYKŁY PEUGEOT i-COCKPIT®



Kompaktowa kierownica, panel cyfrowych zegarów 3D, 10-calowy ekran dotykowy HD i eleganckie fortepianowe klawisze sterowania

 

OPTYMALNE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY

 

 

Jazda samochodem staje się bezpieczniejsza i łatwiejsza dzięki szerokiej ofercie technologii wspomagania prowadzenia

 

WYDAJNY SILNIK HYBRYDOWY

 

 

Możliwość jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym bez konieczności doładowania.

 

ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI

 

 

Nowe usług łączności, dzięki którym codzienna jazda staje się jeszcze prostsza

 

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ SILNIK HYBRYDOWY

 

 

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ SILNIK HYBRYDOWY

 

 

 

JAZDA Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM 

 
Ciesz się jazdą z napędem elektrycznym przez ponad 50% czasu poruszania się po mieście

 

EFEKTYWNOŚĆ

 
Do 20% redukcji emisji CO2(i) Emisja w cyklu mieszanym WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym  

 

ZERO ŁADOWANIA

 
Brak konieczności podłączania do sieci: akumulator ładuje się automatycznie, gdy samochód hamuje

PERSONALIZACJA 208

 

 

PERSONALIZACJA
208

 

 

 

 

 

SILNIKÓW

 

WERSJE WYPOSAŻENIA

 

KOLORÓW

 

 

SILNIKÓW

WERSJE WYPOSAŻENIA

KOLORÓW

 

 


 
WYBIERZ SILNIK
2 SILNIKI HYBRYDOWE I 3 SILNIKI BENZYNOWE

 
HYBRYDOWY
 
Już dostępny
 
 

Moc 136 KM (100 kW)

 

6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,6 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 104 do 106 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Do 15% mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym   mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy  
  • Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje  
  • Silnik hybrydowy: Moc 136 KM
 
Już dostępny
 
 

Moc 100 KM (74 kW)

 

6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,5 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 101 do 105 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Do 15% mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym   mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy  
  • Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i)  Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje  
  • Silnik hybrydowy: Moc 100 KM
 
BENZYNOWY
 
Już dostępny
 
 

MOC 75 KM (55 kW)

 

5-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 120 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Silnik benzynowy: PureTech S&S 75 BVM5
 
Już dostępny
 
 

MOC 100 KM (74 kW)

 

6-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,2 do 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 116 do 121 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 BVM6
 
Już dostępny
 
 

MOC 100 KM (74 kW)

 

8-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,5 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 124 do 125 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 EAT8
WYBIERZ SILNIK
2 SILNIKI HYBRYDOWE I
3 SILNIKI BENZYNOWE
 
 
HYBRYDOWY
 
Już dostępny
 
 

Moc 136 KM (100 kW)

 

6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,6 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 104 do 106 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Do 15% mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym   mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy  
  • Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje  
  • Silnik hybrydowy: Moc 136 KM
 
Już dostępny
 
 

Moc 100 KM (74 kW)

 

6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,5 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 101 do 105 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Do 15% mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym   mniejsze zużycie paliwa
  • W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy  
  • Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i)  Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje  
  • Silnik hybrydowy: Moc 100 KM
 
BENZYNOWY
 
Już dostępny
 
 

MOC 75 KM (55 kW)

 

5-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 120 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Silnik benzynowy: PureTech S&S 75 BVM5
 
Już dostępny
 
 

MOC 100 KM (74 kW)

 

6-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,2 do 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 116 do 121 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 BVM6
 
Już dostępny
 
 

MOC 100 KM (74 kW)

 

8-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA

 

 

  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,5 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 124 do 125 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.  
  • Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 EAT8

 
WYBIERZ WERSJĘ WYPOSAŻENIA

Wybierz wersję wyposażenia, która odzwierciedla Twoją osobowość i skorzystaj z naszych ofert.
WYBIERZ WERSJĘ WYPOSAŻENIA
Wybierz wersję wyposażenia, która odzwierciedla Twoją osobowość i skorzystaj z naszych ofert.

208 ACTIVE

Poznaj świat PEUGEOT

z wyrafinowanym wyposażeniem Active,

które spełni wszystkie Twoje potrzeby.

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

208 ACTIVE

 

Nadwozie i design: 

  • Reflektory przednie LED i światła do jazdy dziennej z motywem 3 pazurów
  • Tylne światła LED z motywem 3 pazurów
  • Stalowe obręcze kół MONTI 16”
  • Przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna

 

Wnętrze i system multimedialny:

  • Tapicerka PNEUMA z wytłoczonym efektem 3D
  • 10-calowy ekran dotykowy i Bluetooth (radio i telefon)
  • Bluetooth® 
  • Bezprzewodowe systemy Apple CarPlay™ i Android Auto™

 

Bezpieczeństwo i komfort:

  • Klimatyzacja manualna
  • Pakiet Widoczność(i) Automatyczne światła  
  • Pakiet Bezpieczeństwo(i) Rozwiązania w pakiecie: Regulator / Ogranicznik prędkości Automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji Aktywne ostrzeganie o niezamierzonym przekroczeniu linii pasa ruchu i pobocza Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych z rekomendacją prędkości Kontrola uwagi kierowcy  
  • Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie
  • Zestaw naprawczy do opon

208 ALLURE

Rozkoszuj się stylem najwyższej

jakości i korzystaj z wydajnego

wyposażenia z pakietem Allure.

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

208 ALLURE

(Wyposażenie ponad wersję 208 ACTIVE)

 

Nadwozie i design: 

  • Aluminiowe obręcze kół NOMA 16”, dwukolorowe, diamentowane
  • Osłona chłodnicy z przetłoczeniem w kolorze nadwozia
  • Mocno przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
  • Antena w kształcie płetwy rekina

 

 

Wnętrze i system multimedialny:

  • Tapicerka z tłoczonej tkaniny CASUAL LOMSA
  • Peugeot i-Cockpit® 2D z konfigurowalnym 10-calowym cyfrowym wyświetlaczem
  • 10-calowy ekran dotykowy HD Peugeot i-Connect(i) Radio z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym HD z możliwością konfiguracji: – Obsługa jak w przypadku smartfona – Bezprzewodowy Mirror Screen – Peugeot Connect SOS & Assistance z funkcją zdalnej pomocy – Aktualizacje „Over the Air” (OTA)   z możliwością konfiguracji jak w smartfonie 
  • 2 gniazda USB w tylnej części konsoli (A+C) i 1 gniazdo USB C na konsoli przedniej (łącznie 4 gniazda USB)
  • Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym

 

 

Bezpieczeństwo i komfort:

  • Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa 
  • Wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
  • Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane elektrycznie
  • Automatyczne uruchamianie wycieraczek szyby przedniej

 

 

 

208 GT

Daj się uwieść wyjątkowej elegancji

i nowoczesnym technologiom

dostępnym w wersji wyposażenia GT.

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

208 GT

(Wyposażenie ponad wersję 208 ALLURE)

 

Nadwozie i design: 

  • Reflektory w technologii Full LED ze światłami do jazdy dziennej LED z motywem 3 pazurów(i) Łatwiejsza jazda nocą dzięki funkcji Matrix Beam (automatyczna regulacja kierunku świateł umożliwiająca jak najczęstszą jazdę ze światłami drogowymi)  
  • Tylne światła LED z motywem 3 pazurów (stop, bieg wsteczny i kierunkowskazy)
  • Aluminiowe obręcze kół YANAKA 17”, dwukolorowe, diamentowane
  • Czarne, błyszczące nadkola
  • Aluminiowe progi drzwi z napisem PEUGEOT

 

Wnętrze i system multimedialny:

  • Tapicerka z tkaniny BELOMKA
  • Peugeot i-Cockpit® 3D z 10-calowym cyfrowym zestawem wskaźników head-up
  • Bezprzewodowe ładowanie smartfona (15 W)
  • Nastrojowe oświetlenie(i) Konfigurowalne oświetlenie w ośmiu kolorach  
  • Kompaktowa kierownica obszyta skórą licową z oznaczeniem GT
  • Aluminiowe pedały w sportowym stylu
  • Dywaniki przód i tył

 

 

Bezpieczeństwo i komfort:

  • Visiopark 1(i) Kamera cofania HD, wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe   
  • Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie Proximity
  • Koło zapasowe

 

 

 

208 ACTIVE

Poznaj świat PEUGEOT z

wyrafinowanym wyposażeniem Active,

które spełni wszystkie Twoje potrzeby.

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 ACTIVE

Nadwozie i design: 

  • Reflektory przednie LED i światła do jazdy dziennej z motywem 3 pazurów
  • Tylne światła LED z motywem 3 pazurów
  • Stalowe obręcze kół MONTI 16”
  • Przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna

 

Wnętrze i system multimedialny:

  • Tapicerka PNEUMA z wytłoczonym efektem 3D
  • 10-calowy ekran dotykowy i Bluetooth (radio i telefon)
  • Bluetooth® 
  • Bezprzewodowe systemy Apple CarPlay™ i Android Auto™

 

Bezpieczeństwo i komfort:

  • Klimatyzacja manualna
  • Pakiet Widoczność(i) Automatyczne światła  
  • Pakiet Bezpieczeństwo(i) Rozwiązania w pakiecie: Regulator / Ogranicznik prędkości Automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji Aktywne ostrzeganie o niezamierzonym przekroczeniu linii pasa ruchu i pobocza Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych z rekomendacją prędkości Kontrola uwagi kierowcy  
  • Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie
  • Zestaw naprawczy do opon

208 ALLURE

Rozkoszuj się stylem najwyższej

jakości i korzystaj z wydajnego

wyposażenia z pakietem Allure.

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

208 ALLURE

(Wyposażenie ponad wersję 208 ACTIVE)

 

Nadwozie i design: 

  • Aluminiowe obręcze kół NOMA 16”, dwukolorowe, diamentowane
  • Osłona chłodnicy z przetłoczeniem w kolorze nadwozia
  • Mocno przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
  • Antena w kształcie płetwy rekina

 

 

Wnętrze i system multimedialny:

  • Tapicerka z tłoczonej tkaniny CASUAL LOMSA
  • Peugeot i-Cockpit® 2D z konfigurowalnym 10-calowym cyfrowym wyświetlaczem
  • 10-calowy ekran dotykowy HD Peugeot i-Connect(i) Radio z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym HD z możliwością konfiguracji: – Obsługa jak w przypadku smartfona – Bezprzewodowy Mirror Screen – Peugeot Connect SOS & Assistance z funkcją zdalnej pomocy – Aktualizacje „Over the Air” (OTA)   z możliwością konfiguracji jak w smartfonie 
  • 2 gniazda USB w tylnej części konsoli (A+C) i 1 gniazdo USB C na konsoli przedniej (łącznie 4 gniazda USB)
  • Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym

 

 

Bezpieczeństwo i komfort:

  • Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa 
  • Wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
  • Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane elektrycznie
  • Automatyczne uruchamianie wycieraczek szyby przedniej

 

208 GT

Daj się uwieść wyjątkowej elegancji

i nowoczesnym technologiom dostępnym

w wersji wyposażenia GT.

 

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

208 GT

(Wyposażenie ponad wersję 208 ALLURE)

 

Nadwozie i design: 

  • Reflektory w technologii Full LED ze światłami do jazdy dziennej LED z motywem 3 pazurów(i) Łatwiejsza jazda nocą dzięki funkcji Matrix Beam (automatyczna regulacja kierunku świateł umożliwiająca jak najczęstszą jazdę ze światłami drogowymi)  
  • Tylne światła LED z motywem 3 pazurów (stop, bieg wsteczny i kierunkowskazy)
  • Aluminiowe obręcze kół YANAKA 17”, dwukolorowe, diamentowane
  • Czarne, błyszczące nadkola
  • Aluminiowe progi drzwi z napisem PEUGEOT

 

Wnętrze i system multimedialny:

  • Tapicerka z tkaniny BELOMKA
  • Peugeot i-Cockpit® 3D z 10-calowym cyfrowym zestawem wskaźników head-up
  • Bezprzewodowe ładowanie smartfona (15 W)
  • Nastrojowe oświetlenie(i) Konfigurowalne oświetlenie w ośmiu kolorach  
  • Kompaktowa kierownica obszyta skórą licową z oznaczeniem GT
  • Aluminiowe pedały w sportowym stylu
  • Dywaniki przód i tył

 

 

Bezpieczeństwo i komfort:

  • Visiopark 1(i) Kamera cofania HD, wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe   
  • Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie Proximity
  • Koło zapasowe

 

 

 
OKREŚL SWÓJ STYL

Wybierz swój ulubiony odcień spośród palety siedmiu wyjątkowych kolorów nadwozia.
 
OKREŚL SWÓJ STYL
Wybierz swój ulubiony odcień spośród palety siedmiu wyjątkowych kolorów nadwozia.

WYMIARY

WYMIARY ZEWNĘTRZNE NOWEGO PEUGEOT 208

 

  • Długość: 4055 mm
  • Szerokość: 1745 mm(i) Bez lusterek bocznych  
  • Wysokość: 1430 mm

WYMIARY WNĘTRZA NOWEGO PEUGEOT 208  

Przód (rząd 1)

  • Szerokość na wysokości łokci: 1382 mm
  • Przestrzeń nad głową: 886 mm (877 Cielo)

 

Tył (rząd 2)

  • Szerokość na wysokości łokci: 1350 mm
  • Przestrzeń na nogi: 239 mm

POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA NOWEGO PEUGEOT 208

 

  • Do 1163 litrów po złożeniu tylnej kanapy.
WYMIARY

WYMIARY ZEWNĘTRZNE NOWEGO PEUGEOT 208

 

  • Długość: 4055 mm
  • Szerokość: 1745 mm(i) Bez lusterek bocznych  
  • Wysokość: 1430 mm

WYMIARY WNĘTRZA NOWEGO PEUGEOT 208  

Przód (rząd 1)

  • Szerokość na wysokości łokci: 1382 mm
  • Przestrzeń nad głową: 886 mm (877 Cielo)

 

Tył (rząd 2)

  • Szerokość na wysokości łokci: 1350 mm
  • Przestrzeń na nogi: 239 mm

POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA NOWEGO PEUGEOT 208

 

  • Do 1163 litrów po złożeniu tylnej kanapy.
SAMOCHODY E-208 DOSTĘPNE OD RĘKI
Zobacz oferty PEUGEOT 208 dostępne od ręki, skonfigurowane tak, aby spełnić Twoje oczekiwania.

ZAMÓW SWOJEGO NOWEGO PEUGEOT 208 

Zamów nowego PEUGEOT dopasowanego do Twoich potrzeb za pośrednictwem naszej strony internetowej lub w wybranym salonie sprzedaży.
ZAMÓW SWOJEGO NOWEGO PEUGEOT 208 
Zamów nowego PEUGEOT dopasowanego do Twoich potrzeb za pośrednictwem naszej strony internetowej lub w wybranym salonie sprzedaży.

NAJNOWSZE OFERTY

 

Skorzystaj z wyjątkowych ofert na zakup PEUGEOT 208. 

ZAMÓW ONLINE

 

Sprawdź dostępność lub skonfiguruj i zamów swój model 208.

 

KUP W SALONIE

 

Możesz kupić swój następny samochód w jednym z licznych salonów, które z chęcią zaproszą Cię na jazdę próbną.

NAJNOWSZE OFERTY

 

Skorzystaj z wyjątkowych ofert na zakup PEUGEOT 208. 

ZAMÓW ONLINE

 

Sprawdź dostępność lub skonfiguruj i zamów swój model 208.

 

KUP W SALONIE

 

Możesz kupić swój następny samochód w jednym z licznych salonów, które z chęcią zaproszą Cię na jazdę próbną.

 
DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ ONLINE?

Odkryj wszystkie zalety PEUGEOT w zaciszu własnego domu.

Poznaj i błyskawicznie zamów swój nowy samochód.

 
SKORZYSTAJ Z
NAJLEPSZYCH OFERT
Zamów swojego nowego PEUGEOT w internecie i skorzystaj z wyjątkowych ofert na samochody.
 
WSPARCIE NA KAŻDYM ETAPIE
Niezależnie od tego czy interesuje Cię zakup, finansowanie lub oddanie samochodu w rozliczeniu, nasi doradcy służą Ci pomocą.
 
DOSTAWA NA
TERENIE POLSKI
Dostawa dostępna u wybranych dealerów.

NOWY PEUGEOT 208 DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH

 

Korzystasz z auta służbowego? Jest to Twój jedyny samochód? Skorzystaj z naszych wszystkich usług dla klientów biznesowych. Teraz możesz skonfigurować i zamówić swojego PEUGEOT 208 z napędem hybrydowym lub benzynowym, a także umówić serwis samochodu bez wychodzenia z biura.

Profesjonaliści rozumieją profesjonalistów, dlatego doskonale znamy Twoje potrzeby.

 
OBEJRZYJ FILM PRZEDSTAWIAJĄCY NOWY 208
Trzyminutowy film prezentujący stylistykę nadwozia i wnętrza, PEUGEOT i-Cockpit®, funkcje i technologie wspomagania prowadzenia nowego modelu 208 (film oparty na modelu E-208 GT).
 
OBEJRZYJ FILM PRZEDSTAWIAJĄCY
NOWY 208
Trzyminutowy film prezentujący stylistykę nadwozia i wnętrza, PEUGEOT i-Cockpit®, funkcje i technologie wspomagania prowadzenia nowego modelu 208 (film oparty na modelu E-208 GT).
 
DOPOSAŻ SWOJEGO PEUGEOT 208 
Stworzyliśmy rozbudowaną gamę elementów wyposażenia i akcesoriów, aby wyjść naprzeciw nawet najbardziej nietypowym potrzebom klientów.
 
DOPOSAŻ SWOJEGO PEUGEOT 208 
Stworzyliśmy rozbudowaną gamę elementów wyposażenia i akcesoriów, aby wyjść naprzeciw nawet najbardziej nietypowym potrzebom klientów.

BELKI POPRZECZNE BAGAŻNIKA DACHOWEGO

BAGAŻNIK ROWEROWY

BOX DACHOWY 

DYWANIKI PRZÓD I TYŁ 

 
PÓJDŹ O KROK DALEJ

Już wkrótce poznasz wszystkie sekrety elektromobilności w stylu PEUGEOT.

 
ODKRYJ NASZĄ
OFERTĘ HYBRYD

 
Hybryda według PEUGEOT łączy w sobie następujące zalety: ponad 50% czasu jazdy z napędem elektrycznym w mieście, do 20% redukcji emisji CO2.
 
 
ODKRYJ ZALETY TECHNOLOGII
ELEKTRYCZNYCH
 
Napęd elektryczny PEUGEOT łączy w sobie liczne korzyści – optymalizację zasięgu w zależności od rodzaju trasy, oszczędności, technologie interaktywne itp.
 
ZAMÓW SWÓJ MODEL
PEUGEOT ONLINE
 
Zamów swój model PEUGEOT online i skorzystaj z wyjątkowych ofert na nasze pojazdy elektryczne.