NOWY
208
NOWY 208
HYBRYDOWY LUB BENZYNOWY
NOWY 208 W WERSJI HYBRYDOWEJ LUB BENZYNOWEJ
NIEODPARTA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY
Nowy PEUGEOT 208 zyskał świeży design: nowoczesny, odważny wygląd, najnowsze kultowe reflektory Full LED Technology(i) Dostępne w standardzie w wersji GT z przodu i LED z tyłu, a także całkowicie zmienione obręcze kół.
Nowy PEUGEOT 208 zyskał świeży design: nowoczesny, odważny wygląd, najnowsze kultowe reflektory Full LED Technology(i) Dostępne w standardzie w wersji GT z przodu i LED z tyłu, a także całkowicie zmienione obręcze kół.
GŁÓWNE ZALETY
NOWEGO 208
SERIA SPECJALNA 208 STYLE
Poznaj nowego, hybrydowego 208 STYLE(i) Seria specjalna Style jest również dostępna z silnikami benzynowymi PureTech z możliwością jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym bez konieczności ładowania i skorzystaj z naszej oferty specjalnej.
NIEODPARTY UROK
Niepowtarzalny sportowy wygląd i nowa, bardziej nowoczesna stylistyka
PO PROSTU NIEZWYKŁY PEUGEOT i-COCKPIT®
Kompaktowa kierownica, panel cyfrowych zegarów 3D, 10-calowy ekran dotykowy HD i eleganckie fortepianowe klawisze sterowania
OPTYMALNE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY
Jazda samochodem staje się bezpieczniejsza i łatwiejsza dzięki szerokiej ofercie technologii wspomagania prowadzenia
ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI
Nowe usługi łączności, które ułatwią korzystanie z auta na co dzień i ChatGPT(i) ChatGPT w wersji 3.5 wykorzystuje dane pochodzące do końca 2021 roku. Późniejsze zdarzenia i dane nie są mu znane. Funkcja obejmuje w szczególności technologie pochodzące z platformy Chat AI firmy SoundHound. Wchodzi w skład pakietu Connect PLUS i jest dostępna przez okres testowy 6 miesięcy od daty początku gwarancji samochodu. W przypadku klientów, których samochód przekroczył okres testowy, lub w przypadku samochodów, które nie kwalifikują się do pakietu Connect PLUS, wymagana jest subskrypcja. , który usprawni Twoją podróż
SERIA SPECJALNA 208 STYLE
Poznaj nowego, hybrydowego 208 STYLE(i) Seria specjalna Style jest również dostępna z silnikami benzynowymi PureTech z możliwością jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym bez konieczności ładowania i skorzystaj z naszej oferty specjalnej.
NIEODPARTY UROK
Niepowtarzalny sportowy wygląd i nowa, bardziej nowoczesna stylistyka
PO PROSTU NIEZWYKŁY PEUGEOT i-COCKPIT®
Kompaktowa kierownica, panel cyfrowych zegarów 3D, 10-calowy ekran dotykowy HD i eleganckie fortepianowe klawisze sterowania
OPTYMALNE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY
Jazda samochodem staje się bezpieczniejsza i łatwiejsza dzięki szerokiej ofercie technologii wspomagania prowadzenia
ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI
Nowe usługi łączności, które ułatwią korzystanie z auta na co dzień i ChatGPT(i) ChatGPT w wersji 3.5 wykorzystuje dane pochodzące do końca 2021 roku. Późniejsze zdarzenia i dane nie są mu znane. Funkcja obejmuje w szczególności technologie pochodzące z platformy Chat AI firmy SoundHound. Wchodzi w skład pakietu Connect PLUS i jest dostępna przez okres testowy 6 miesięcy od daty początku gwarancji samochodu. W przypadku klientów, których samochód przekroczył okres testowy, lub w przypadku samochodów, które nie kwalifikują się do pakietu Connect PLUS, wymagana jest subskrypcja. , który usprawni Twoją podróż
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ SILNIK HYBRYDOWY
JAZDA Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM
EFEKTYWNOŚĆ
ZERO ŁADOWANIA
PERSONALIZACJA 208
4 SILNIKI
3 WERSJE WYPOSAŻENIA
7 KOLORÓW
4 SILNIKÓW
3 WERSJE WYPOSAŻENIA
7 KOLORÓW
WYBIERZ SILNIK
2 SILNIKI HYBRYDOWE I 2 SILNIKI BENZYNOWE
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- Do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w cyklu miejskim WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa w mieście
- Ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym w mieście(i) Według procedury testowej WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: nie wymaga podłączania do zewnętrznego źródła prądu, akumulator ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez podłączania do zewnętrznego źródła prądu: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
HYBRYDA 136 KM
Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,6 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 102 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 102 do 106 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 102 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
HYBRYDA 100 KM
Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,5 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 24 kwietnia 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 101 do 105 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 24 kwietnia 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
WERSJA BENZYNOWA 75 KM
Z MANUALNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 120 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
WERSJA BENZYNOWA 100 KM
Z MANUALNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,2 do 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 117 do 122 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 117 do 122 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 117 do 122 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 BVM6
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- Do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w cyklu miejskim WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa w mieście
- Ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym w mieście(i) Według procedury testowej WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: nie wymaga podłączania do zewnętrznego źródła prądu, akumulator ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez podłączania do zewnętrznego źródła prądu: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
HYBRYDA 136 KM
Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,6 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 102 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 102 do 106 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 102 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
HYBRYDA 100 KM
Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,5 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 24 kwietnia 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 101 do 105 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 24 kwietnia 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
WERSJA BENZYNOWA 75 KM
Z MANUALNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 120 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
WERSJA BENZYNOWA 100 KM
Z MANUALNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,2 do 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 117 do 122 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 117 do 122 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 117 do 122 g/km, zgodnie z dyrektywą unijną 1999/94/WE. Wartości homologacyjne ustalono według cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 roku; informacje aktualne na dzień 26 lipca 2024 roku. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, pogoda itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 BVM6
WYBIERZ WERSJĘ WYPOSAŻENIA
208 STYLE
Poznaj świat PEUGEOT
z wyrafinowanym wyposażeniem Style,
które spełni wszystkie Twoje potrzeby.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 STYLE
Nadwozie i design:
- Przednie światła w technologii LED i światła do jazdy dziennej z motywem 3 pazurów
- Tylne światła w technologii LED z motywem 3 pazurów(i) Światła stop w technologii LED, halogenowe lampy cofania i kierunkowskazy
- Stalowe obręcze kół MONTI o średnicy 16 cali
- Emblematy „STYLE”
Wnętrze i system multimedialny:
- Fotele pokryte tkaniną z pomarańczowymi przeszyciami
- PEUGEOT i‑Cockpit® z 3,5‑calowym zestawem wskaźników
- Centralny ekran dotykowy o przekątnej 10 cali(i) Radioodtwarzacz z 6 głośnikami, radio DAB, łączność Bluetooth®, gniazdo USB z przodu (USB‑C)
- Bezprzewodowe systemy Apple CarPlay™ i Android Auto™
Bezpieczeństwo i komfort:
- Klimatyzacja manualna
- Asystent parkowania tyłem
- Pakiet Widoczność(i) Automatyczne światła
- Pakiet Bezpieczeństwo(i) Pakiet obejmuje: Regulator/ogranicznik prędkości, automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji, system utrzymywania na pasie ruchu z funkcją wykrywania krawędzi drogi, rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych z rekomendacją prędkości, kontrola uwagi kierowcy.
- Sterowane elektrycznie i podgrzewane lusterka boczne
- Podgrzewane przednie fotele
208 ALLURE
Rozkoszuj się stylem najwyższej
jakości i korzystaj z wydajnego
wyposażenia z pakietem Allure.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 ALLURE
(Wyposażenie ponad wersję 208 STYLE)
Nadwozie i design:
- Aluminiowe obręcze kół NOMA o średnicy 16 cali, dwukolorowe, ze szlifem diamentowym
- Górna część osłony chłodnicy w kolorze nadwozia
- Mocno przyciemniane tylne szyby
- Antena w kształcie płetwy rekina
- Zewnętrzne elementy dekoracyjne w kolorze błyszczącej czerni(i) Słupki drzwi i tylny dyfuzor
Wnętrze i system multimedialny:
- TFotele pokryte tkaniną lub tworzywem TEP(i) Imitacja skóry , z szarymi przeszyciami
- PEUGEOT i‑Cockpit® z 10‑calowym cyfrowym zestawem wskaźników
- Ekran dotykowy HD o przekątnej 10 cali z możliwością konfiguracji(i) Aktualizacje „over the air” (OTA) przez wi‑fi, PEUGEOT Connect SOS (połączenie alarmowe i pomoc drogowa), z przodu drugie gniazdo USB‑C
- Centralny podłokietnik
Bezpieczeństwo i komfort:
- Automatyczna klimatyzacja
- Wspomaganie parkowania przodem i tyłem
- Bezkluczykowe uruchamianie
- Elektrycznie składane boczne lusterka
- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne(i) Z funkcją zapobiegania oślepianiu kierowcy
208 GT
Daj się uwieść wyjątkowej elegancji
i nowoczesnym technologiom
dostępnym w wersji wyposażenia GT.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 GT
(Wyposażenie ponad wersję 208 ALLURE)
Nadwozie i design:
- Światła przednie w technologii Full LED(i) Przy pomocy kamery umieszczonej nad przednią szybą asystent świateł drogowych automatycznie przełącza światła drogowe i mijania w zależności od oświetlenia i warunków drogowych, aby zapewnić maksymalną widoczność w nocy, a jednocześnie ograniczyć ryzyko oślepiania kierowców pojazdów nadjeżdżających lub poprzedzających
- Tylne światła w technologii Full LED z motywem 3 pazurów(i) Światła stop, lampy cofania i kierunkowskazy w technologii LED
- Aluminiowe obręcze kół YANAKA o średnicy 17 cali, dwukolorowe, ze szlifem diamentowym
- Elementy specyficzne dla wersji GT(i) Tylny dyfuzor GT, nadkola i uszczelki okien w kolorze błyszczącej czerni, emblematy GT
Wnętrze i system multimedialny:
- Fotele o dynamicznym kształcie(i) Sportowy i dynamiczny kształt foteli zapewnia idealną równowagę między podparciem a komfortem (dzięki piance o wysokiej gęstości). Brak funkcji podgrzewania foteli. pokryte tworzywem TEP(i) Imitacja skóry i tkaniną, z zielonymi przeszyciami
- PEUGEOT i‑Cockpit® 3D z 10‑calowym cyfrowym zestawem wskaźników head‑up
- Wykończenie wnętrza w wersji GT(i) Oświetlenie ambientowe, kompaktowa kierownica pokryta perforowaną skórą licową z emblematem GT, aluminiowe nakładki na progi drzwiowe z przodu z napisem „PEUGEOT”, czarne wnętrze kabiny i wykładzina dachowa, zielone przeszycia
- Przednie i tylne dywaniki podłogowe
Bezpieczeństwo i komfort:
- Kamera cofania HD(i) VisioPark 1: Kamera cofania HD, wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie Proximity(i) Automatyczne zwalnianie blokady drzwi przy zbliżaniu się do pojazdu; automatyczne blokowanie drzwi po opuszczeniu pojazdu, sygnalizowane dźwiękowo.
208 STYLE
Poznaj świat PEUGEOT z
wyrafinowanym wyposażeniem Style,
które spełni wszystkie Twoje potrzeby.
Nadwozie i design:
- Przednie światła w technologii LED i światła do jazdy dziennej z motywem 3 pazurów
- Tylne światła w technologii LED z motywem 3 pazurów(i) Światła stop w technologii LED, halogenowe lampy cofania i kierunkowskazy
- Stalowe obręcze kół MONTI o średnicy 16 cali
- Emblematy „STYLE”
Wnętrze i system multimedialny:
- Fotele pokryte tkaniną z pomarańczowymi przeszyciami
- PEUGEOT i‑Cockpit® z 3,5‑calowym zestawem wskaźników
- Centralny ekran dotykowy o przekątnej 10 cali(i) Radioodtwarzacz z 6 głośnikami, radio DAB, łączność Bluetooth®, gniazdo USB z przodu (USB‑C)
- Bezprzewodowe systemy Apple CarPlay™ i Android Auto™
Bezpieczeństwo i komfort:
- Klimatyzacja manualna
- Asystent parkowania tyłem
- Pakiet Widoczność(i) Automatyczne światła
- Pakiet Bezpieczeństwo(i) Pakiet obejmuje: Regulator/ogranicznik prędkości, automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji, system utrzymywania na pasie ruchu z funkcją wykrywania krawędzi drogi, rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych z rekomendacją prędkości, kontrola uwagi kierowcy.
- Sterowane elektrycznie i podgrzewane lusterka boczne
- Podgrzewane przednie fotele
208 ALLURE
Rozkoszuj się stylem najwyższej
jakości i korzystaj z wydajnego
wyposażenia z pakietem Allure.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 ALLURE
(Wyposażenie ponad wersję 208 STYLE)
Nadwozie i design:
- Aluminiowe obręcze kół NOMA o średnicy 16 cali, dwukolorowe, ze szlifem diamentowym
- Górna część osłony chłodnicy w kolorze nadwozia
- Mocno przyciemniane tylne szyby
- Antena w kształcie płetwy rekina
- Zewnętrzne elementy dekoracyjne w kolorze błyszczącej czerni(i) Słupki drzwi i tylny dyfuzor
Wnętrze i system multimedialny:
- Fotele pokryte tkaniną lub tworzywem TEP(i) Imitacja skóry , z szarymi przeszyciami
- PEUGEOT i‑Cockpit® z 10‑calowym cyfrowym zestawem wskaźników
- Ekran dotykowy HD o przekątnej 10 cali z możliwością konfiguracji(i) Aktualizacje „over the air” (OTA) przez wi‑fi, PEUGEOT Connect SOS (połączenie alarmowe i pomoc drogowa), z przodu drugie gniazdo USB‑C
- Centralny podłokietnik
Bezpieczeństwo i komfort:
- Automatyczna klimatyzacja
- Wspomaganie parkowania przodem i tyłem
- Bezkluczykowe uruchamianie
- Elektrycznie składane boczne lusterka
- Elektrochromatyczne lusterko wsteczne(i) Z funkcją zapobiegania oślepianiu kierowcy
208 GT
Daj się uwieść wyjątkowej elegancji
i nowoczesnym technologiom dostępnym
w wersji wyposażenia GT.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 GT
(Wyposażenie ponad wersję 208 ALLURE)
Nadwozie i design:
- Światła przednie w technologii Full LED(i) Przy pomocy kamery umieszczonej nad przednią szybą asystent świateł drogowych automatycznie przełącza światła drogowe i mijania w zależności od oświetlenia i warunków drogowych, aby zapewnić maksymalną widoczność w nocy, a jednocześnie ograniczyć ryzyko oślepiania kierowców pojazdów nadjeżdżających lub poprzedzających
- Tylne światła w technologii Full LED z motywem 3 pazurów(i) Światła stop, lampy cofania i kierunkowskazy w technologii LED
- Aluminiowe obręcze kół YANAKA o średnicy 17 cali, dwukolorowe, ze szlifem diamentowym
- Elementy specyficzne dla wersji GT(i) Tylny dyfuzor GT, nadkola i uszczelki okien w kolorze błyszczącej czerni, emblematy GT
Wnętrze i system multimedialny:
- Fotele o dynamicznym kształcie(i) Sportowy i dynamiczny kształt foteli zapewnia idealną równowagę między podparciem a komfortem (dzięki piance o wysokiej gęstości). Brak funkcji podgrzewania foteli. pokryte tworzywem TEP(i) Imitacja skóry i tkaniną, z zielonymi przeszyciami
- PEUGEOT i‑Cockpit® 3D z 10‑calowym cyfrowym zestawem wskaźników head‑up
- Wykończenie wnętrza w wersji GT(i) Oświetlenie ambientowe, kompaktowa kierownica pokryta perforowaną skórą licową z emblematem GT, aluminiowe nakładki na progi drzwiowe z przodu z napisem „PEUGEOT”, czarne wnętrze kabiny i wykładzina dachowa, zielone przeszycia
- Przednie i tylne dywaniki podłogowe
Bezpieczeństwo i komfort:
- Kamera cofania HD(i) VisioPark 1: Kamera cofania HD, wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie Proximity(i) Automatyczne zwalnianie blokady drzwi przy zbliżaniu się do pojazdu; automatyczne blokowanie drzwi po opuszczeniu pojazdu, sygnalizowane dźwiękowo.
OKREŚL SWÓJ STYL
WYMIARY
WYMIARY ZEWNĘTRZNE NOWEGO PEUGEOT 208
- Długość: 4055 mm
- Szerokość: 1745 mm(i) Bez lusterek bocznych
- Wysokość: 1430 mm
WYMIARY WNĘTRZA NOWEGO PEUGEOT 208
Przód (rząd 1)
- Szerokość na wysokości łokci: 1382 mm
- Przestrzeń nad głową: 886 mm (877 Cielo)
Tył (rząd 2)
- Szerokość na wysokości łokci: 1350 mm
- Przestrzeń na nogi: 239 mm
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA NOWEGO PEUGEOT 208
- Do 1163 litrów po złożeniu tylnej kanapy.
WYMIARY ZEWNĘTRZNE NOWEGO PEUGEOT 208
- Długość: 4055 mm
- Szerokość: 1745 mm(i) Bez lusterek bocznych
- Wysokość: 1430 mm
WYMIARY WNĘTRZA NOWEGO PEUGEOT 208
Przód (rząd 1)
- Szerokość na wysokości łokci: 1382 mm
- Przestrzeń nad głową: 886 mm (877 Cielo)
Tył (rząd 2)
- Szerokość na wysokości łokci: 1350 mm
- Przestrzeń na nogi: 239 mm
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA NOWEGO PEUGEOT 208
- Do 1163 litrów po złożeniu tylnej kanapy.
ZAMÓW SWOJEGO NOWEGO PEUGEOT 208
Odkryj wszystkie zalety PEUGEOT w zaciszu własnego domu.
Poznaj i błyskawicznie zamów swój nowy samochód.
NOWY PEUGEOT 208 DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH
Korzystasz z auta służbowego? Jest to Twój jedyny samochód? Skorzystaj z naszych wszystkich usług dla klientów biznesowych. Teraz możesz skonfigurować i zamówić swojego PEUGEOT 208 z napędem hybrydowym lub benzynowym, a także umówić serwis samochodu bez wychodzenia z biura.
Profesjonaliści rozumieją profesjonalistów, dlatego doskonale znamy Twoje potrzeby.
Film jest zgodny ze specyfikacją techniczną PEUGEOT E‑208 GT z wyposażeniem aktualnym w momencie nagrywania wideo w marcu 2024 roku.
Od tego czasu w elementach widocznych na filmie wprowadzono zmiany produktowe, w szczególności: chromowany element ozdobny na pierścieniu przełącznika zespolonego został zastąpiony czarnym elementem, bezramkowe lusterko wsteczne zostało zastąpione lusterkiem z czarnymi konturami.
Film jest zgodny ze specyfikacją techniczną PEUGEOT E‑208 GT z wyposażeniem aktualnym w momencie nagrywania wideo w marcu 2024 roku.
Od tego czasu w elementach widocznych na filmie wprowadzono zmiany produktowe, w szczególności: chromowany element ozdobny na pierścieniu przełącznika zespolonego został zastąpiony czarnym elementem, bezramkowe lusterko wsteczne zostało zastąpione lusterkiem z czarnymi konturami.