GWARANCJA
Gwarancja na nowe samochody PEUGEOT
PEUGEOT GWARANTUJE CI SPOKÓJ
Kupując nowy samochód PEUGEOT, otrzymujesz pełną gwarancję z wszystkimi jej zaletami: pokryciem wszelkich wad fabrycznych, lakierniczych i perforacji. W niektórych okolicznościach PEUGEOT wykracza nawet poza ustawowe zobowiązania gwarancyjne. Gwarancja producenta PEUGEOT obowiązuje na terenie całej UE oraz w 15 innych krajach lub regionach. Prace wynikające z gwarancji są wykonywane bezpłatnie przez profesjonalistów z sieci PEUGEOT.
GWARANCJE WLICZONE W CENĘ ZAKUPU SAMOCHODU PEUGEOT
WADY FABRYCZNE
Zakres :
- Wady fabryczne części, z wyjątkiem części podlegających normalnemu zużyciu (np. klocki hamulcowe)
Gwarancja obejmuje :
- Naprawę lub bezpłatną wymianę wadliwych elementów
- Pokrycie kosztów naprawy na miejscu zdarzenia (pomoc operatora Assistance jeśli pojazd jest w podróży) lub holowanie do ASO w przypadku wystąpienia awarii, która jest objęta gwarancją
Czas trwania/przebieg :
- 2 lata od daty wydania samochodu
- Bez limitu kilometrów
POWŁOKA LAKIEROWA
Zakres :
- Wady oryginalnej powłoki lakierowej
Gwarancja obejmuje :
- Częściowe lub całkowite odnowienie powłoki lakierowej
Czas trwania/przebieg :
- 2 lata od daty wydania samochodu
- Bez limitu kilometrów
PERFORACJA
Zakres :
- Perforacja: korozja postępująca od wewnątrz na zewnątrz nadwozia
Gwarancja obejmuje :
- Naprawę lub wymianę elementów, w których powstały przedziurawienia wynikłe z korozji
Czas trwania/przebieg :
- 12 lat (samochód osobowy)
- 5 lat (samochód użytkowy)
- Bez limitu kilometrów
SAMOCHODY ELEKTRYCZNE
Gwarancja obejmuje:
- Oprócz wyżej wymienionego zakresu gwarancji, pojazdy elektryczne i hybrydowe objęte są również 8-letnią gwarancją na akumulator silnika.
JAK DZIAŁA GWARANCJA: W 6 PUNKTACH
GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT GWARANCJI?
Szczegółowe informacje na temat posiadanych gwarancji można znaleźć w dokumencie zamówienia nowego samochodu PEUGEOT. Możesz także zapoznać się z ogólnymi warunkami gwarancji:
JAK DZIAŁA GWARANCJA?
Jeżeli po zakupie samochodu PEUGEOT nastąpiło zdarzenie (awaria, wada lakieru, perforacja karoserii), należy udać się do autoryzowanego warsztatu PEUGEOT z Książeczką Serwisową i Gwarancyjną, który oceni, czy usterka może zostać naprawiona w ramach gwarancji umownej PEUGEOT.
A JEŚLI SAMOCHÓD ULEGNIE AWARII W CZASIE TRWANIA GWARANCJI?
W przypadku awarii należy skontaktować się z PEUGEOT Assistance. Nasi eksperci zajmą się incydentem w możliwie najkrótszym czasie. Ponadto wszystkie koszty związane z awarią lub holowaniem zostaną pokryte do momentu dotarcia do najbliższego warsztatu PEUGEOT (w promieniu maksymalnie 100 km). Jeśli czas naprawy Twojego samochodu jest dłuższy niż dwie godziny, pracownik ASO lub Operator Assistance zaproponuje alternatywny środek transportu, aby umożliwić Ci kontynuowanie podróży.
Przedłużenie gwarancji po zakupie
Przedłużenie gwarancji można zgłosić do ostatniego dnia obowiązywania gwarancji umownej. Wystarczy skontaktować się ze swoim dealerem.
Czy gwarancja wygasa przy odsprzedaży?
W przypadku sprzedaży samochodu gwarancja przechodzi na nowego właściciela na tych samych warunkach i obowiązuje do końca umowy.
Z KIM MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ W RAZIE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH GWARANCJI?
Szczegółowe informacje na temat gwarancji można znaleźć w formularzu zamówienia nowego samochodu. W razie dodatkowych pytań należy kontaktować się z serwisem PEUGEOT.