SKIP TO CONTENT

GWARANCJA

Gwarancja na nowe samochody PEUGEOT

PEUGEOT GWARANTUJE CI SPOKÓJ

Kupując nowy samochód PEUGEOT, otrzymujesz pełną gwarancję z wszystkimi jej zaletami: pokryciem wszelkich wad fabrycznych, lakierniczych i perforacji. W niektórych okolicznościach PEUGEOT wykracza nawet poza ustawowe zobowiązania gwarancyjne. Gwarancja producenta PEUGEOT obowiązuje na terenie całej UE oraz w 15 innych krajach lub regionach. Prace wynikające z gwarancji są wykonywane bezpłatnie przez profesjonalistów z sieci PEUGEOT.

GWARANCJE WLICZONE W CENĘ ZAKUPU SAMOCHODU PEUGEOT

WADY FABRYCZNE

Zakres :

  • Wady fabryczne części, z wyjątkiem części podlegających normalnemu zużyciu (np. klocki hamulcowe)


Gwarancja obejmuje :

  • Naprawę lub bezpłatną wymianę wadliwych elementów
  • Pokrycie kosztów naprawy na miejscu zdarzenia (pomoc operatora Assistance jeśli pojazd jest w podróży) lub holowanie do ASO w przypadku wystąpienia awarii, która jest objęta gwarancją


Czas trwania/przebieg  :

  • 2 lata od daty wydania samochodu
  • Bez limitu kilometrów

POWŁOKA LAKIEROWA

Zakres :

  • Wady oryginalnej powłoki lakierowej


Gwarancja obejmuje :

  • Częściowe lub całkowite odnowienie powłoki lakierowej


Czas trwania/przebieg :

  • 2 lata od daty wydania samochodu
  • Bez limitu kilometrów

PERFORACJA

Zakres :

  • Perforacja: korozja postępująca od wewnątrz na zewnątrz nadwozia


Gwarancja obejmuje :

  • Naprawę lub wymianę elementów, w których powstały przedziurawienia wynikłe z korozji


Czas trwania/przebieg :

  • 12 lat (samochód osobowy)
  • 5 lat (samochód użytkowy)
  • Bez limitu kilometrów

SAMOCHODY ELEKTRYCZNE

Gwarancja obejmuje:

  • Oprócz wyżej wymienionego zakresu gwarancji, pojazdy elektryczne i hybrydowe objęte są również 8-letnią gwarancją na akumulator silnika.

JAK DZIAŁA GWARANCJA: W 6 PUNKTACH

GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT GWARANCJI?

Szczegółowe informacje na temat posiadanych gwarancji można znaleźć w dokumencie zamówienia nowego samochodu PEUGEOT. Możesz także zapoznać się z ogólnymi warunkami gwarancji: 

JAK DZIAŁA GWARANCJA?

Jeżeli po zakupie samochodu PEUGEOT nastąpiło zdarzenie (awaria, wada lakieru, perforacja karoserii), należy udać się do autoryzowanego warsztatu PEUGEOT z Książeczką Serwisową i Gwarancyjną, który oceni, czy usterka może zostać naprawiona w ramach gwarancji umownej PEUGEOT.

A JEŚLI SAMOCHÓD ULEGNIE AWARII W CZASIE TRWANIA GWARANCJI?

W przypadku awarii należy skontaktować się z PEUGEOT Assistance. Nasi eksperci zajmą się incydentem w możliwie najkrótszym czasie. Ponadto wszystkie koszty związane z awarią lub holowaniem zostaną pokryte do momentu dotarcia do najbliższego warsztatu PEUGEOT (w promieniu maksymalnie 100 km). Jeśli czas naprawy Twojego samochodu jest dłuższy niż dwie godziny, pracownik ASO lub Operator Assistance zaproponuje alternatywny środek transportu, aby umożliwić Ci kontynuowanie podróży.

Przedłużenie gwarancji po zakupie

Przedłużenie gwarancji można zgłosić do ostatniego dnia obowiązywania gwarancji umownej. Wystarczy skontaktować się ze swoim dealerem.

Czy gwarancja wygasa przy odsprzedaży?

W przypadku sprzedaży samochodu gwarancja przechodzi na nowego właściciela na tych samych warunkach i obowiązuje do końca umowy.

Z KIM MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ W RAZIE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH GWARANCJI?

Szczegółowe informacje na temat gwarancji można znaleźć w formularzu zamówienia nowego samochodu. W razie dodatkowych pytań należy kontaktować się z serwisem PEUGEOT.
Przedłużenie gwarancji na nowe samochody
Możliwość przedłużenia gwarancji dotyczy przedłużenia okresu obowiązywania gwarancji na Twój samochód PEUGEOT.
 
POZNAJ MOŻLIWOŚCI PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI
Gwarancja na samochody używane

Skorzystaj z gwarancji na samochód używany marki PEUGEOT.

 

 
POZNAJ OFERTĘ GWARANCJI NA SAMOCHODY UŻYWANE
Skontaktuj się z dealerem

W razie pytań na temat gwarancji na posiadany samochód skontaktuj się z dealerem PEUGEOT.

 

 
SKONTAKTUJ SIĘ Z DEALEREM