WYDŁUŻONA OCHRONA PRODUCENTA

WYDŁUŻONA OCHRONA PRODUCENTA

STELLANTIS ROZSZERZA POLITYKĘ ZWROTU KOSZTÓW
NAPRAW ZBIORNIKA MOCZNIKA (ADBLUE)
Przypadki dotyczące samochodów marki PEUGEOT 


Satysfakcja klientów jest jednym z nadrzędnych priorytetów marki PEUGEOT. 

 

Stellantis rozszerza wydłużoną ochronę dla niektórych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi zgodnymi z normą Euro 6 i wyposażonych w układ SCR, w których wystąpiły problemy ze zbiornikiem mocznika.  

 

Ta złożona kwestia jest stale monitorowana i badana zgodnie z standardową polityką Stellantis, a odpowiednie ulepszenia są wprowadzane w nowych pojazdach na etapie produkcji. 

 

Wydłużona ochrona udzielona przez producenta obejmuje świadczenia wykraczające poza gwarancję, dla pojazdów wyprodukowanych od stycznia 2014 r. do sierpnia 2020 r., z przebiegiem do 210 000 kilometrów. 

 

– W przypadku pojazdów nie starszych niż 5 lat oraz z przebiegiem do 150 000 kilometrów Stellantis pokrywa 100% kosztów części. 

– W przypadku pojazdów mających od 5 do 8 lat Stellantis pokrywa od 30% do 90% kosztów części w zależności od przebiegu. 

– Stellantis pokrywa również koszty robocizny w kwocie 30 EUR na każdy przypadek. Te warunki obowiązują do sierpnia 2028 r. 

 

W celu skorzystania z niniejszej polityki klienci, którzy już naprawili swoje pojazdy w autoryzowanych serwisach od 2021 r. i otrzymali rekompensaty zgodnie z wcześniej obowiązującymi zasadami ochrony (niekiedy mniej kompleksowymi niż opisane powyżej obowiązujące obecnie), mogą wystąpić o dodatkową rekompensatę ponad to, co już otrzymali. Wnioski można składać na stronie www.support-stellantis.com. 

 

Powyższa wydłużona ochrona jest automatycznie stosowana w autoryzowanych serwisach do nowych przypadków zgłoszeń. 

 

Wnioski można składać na stronie https://stellantis-support.com/v2/ 

 

 

 
W razie pytań prosimy o kontakt z dowolnym dealerem marki PEUGEOT lub z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 490 12 61.

STELLANTIS ROZSZERZA POLITYKĘ ZWROTU KOSZTÓW
NAPRAW ZBIORNIKA MOCZNIKA (ADBLUE)
Przypadki dotyczące samochodów marki PEUGEOT 


Satysfakcja klientów jest jednym z nadrzędnych priorytetów marki PEUGEOT. 

 

Stellantis rozszerza wydłużoną ochronę dla niektórych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi zgodnymi z normą Euro 6 i wyposażonych w układ SCR, w których wystąpiły problemy ze zbiornikiem mocznika.  

 

Ta złożona kwestia jest stale monitorowana i badana zgodnie z standardową polityką Stellantis, a odpowiednie ulepszenia są wprowadzane w nowych pojazdach na etapie produkcji. 

 

Wydłużona ochrona udzielona przez producenta obejmuje świadczenia wykraczające poza gwarancję, dla pojazdów wyprodukowanych od stycznia 2014 r. do sierpnia 2020 r., z przebiegiem do 210 000 kilometrów. 

 

– W przypadku pojazdów nie starszych niż 5 lat oraz z przebiegiem do 150 000 kilometrów Stellantis pokrywa 100% kosztów części. 

– W przypadku pojazdów mających od 5 do 8 lat Stellantis pokrywa od 30% do 90% kosztów części w zależności od przebiegu. 

– Stellantis pokrywa również koszty robocizny w kwocie 30 EUR na każdy przypadek. Te warunki obowiązują do sierpnia 2028 r. 

 

W celu skorzystania z niniejszej polityki klienci, którzy już naprawili swoje pojazdy w autoryzowanych serwisach od 2021 r. i otrzymali rekompensaty zgodnie z wcześniej obowiązującymi zasadami ochrony (niekiedy mniej kompleksowymi niż opisane powyżej obowiązujące obecnie), mogą wystąpić o dodatkową rekompensatę ponad to, co już otrzymali. Wnioski można składać na stronie www.support-stellantis.com. 

 

Powyższa wydłużona ochrona jest automatycznie stosowana w autoryzowanych serwisach do nowych przypadków zgłoszeń. 

 

Wnioski można składać na stronie https://stellantis-support.com/v2/

 

 
W razie pytań prosimy o kontakt z dowolnym dealerem marki PEUGEOT lub z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 490 12 61.